![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjq0F4YQyAGtyEurWR7MZoJpbxo1uS_WIaZFWwkXKLW4QnxX95YjrApVgxmgU_KXqwZQp8qVchZUCM6Sm_rn0G0Pgh-MOCmZ5oE_lIyUeXRBdOJLJr_MghtVoLo0ZPcA6dqVzwUQJOAOEsA/s1600/Capture2216.jpg)
Το δεύτερο χτύπημα είναι η ανακοίνωση της πρόθεσης της Unilever Hellas να προχωρήσει στην πώληση των...
ελαιολάδων της και συγκεκριμένα τις μάρκες Άλτις, Ελάνθη και Solon, καθώς και το εργοστάσιο ελαιολάδου στην οδό Πειραιώς, στο πλαίσιο της επαναξιολόγησης, σε παγκόσμιο επίπεδο, των στρατηγικών επιλογών της. Και φυσικά η Unilever εγκτλείπει το ελληνικό λάδι αφού θέλει να επικεντρωθεί στο ιταλικό.
Καμία από τις δυο εταιρίες δεν αποχωρεί από την Ελλάδα, συνολικά, ωστόσο, με τις κινήσεις αυτές δεν ενισχύεται η παραγωγική διαδικασία των μεγάλων πολυεθνικών στη χώρα μας.