25 Οκτωβρίου 2017

ΚΑΙ; ΤΟΥ ΚΑΤΣΕΣ; Γ. Χρανιώτης: «Και εμένα μου την έπεσε σκηνοθέτης»

Στον απόηχο του «σκανδάλου Γουάινστιν», ηθοποιοί σε όλο τον κόσμο και βέβαια στην Ελλάδα, θυμούνται και κοινοποιούν περιστατικά σεξουαλικής παρενόχλησης που έχουν βιώσει.

Μεταξύ αυτών και ο Γιώργος Χρανιώτης που έδωσε συνέντευξη στην εκπομπή «Όλα Καλά», και αποκάλυψε πως όταν ήταν 20 χρονών ένας σκηνοθέτης του σεξουαλική πρόταση.

«Όταν ήμουν πιτσιρικάς, ίσως από τις πρώτες μου εμπειρίες στο θέατρο ήταν με έναν σκηνοθέτη, ο οποίος μου την έπεσε. Ήταν πολύ γρήγορη η σκέψη που έκανα εκείνη τη στιγμή που σε ένα δευτερόλεπτο θα μπορούσα να ενδώσω ή όχι. Και κατέληξα στο εξής: Ότι μπορώ να κάνω παραχωρήσεις σε αυτή τη δουλειά, όχι όμως αυτή, όχι σεξουαλικές», είπε μεταξύ άλλων ο Γιώργος Χρανιώτης.

Ο γνωστός ηθοποιός αναφέρθηκε και σε άλλα προσωπικά θέματα ενώ παραδέχτηκε πως έχει χαστουκίσει γυναίκα. «Δεν έχω σκοτώσει, αλλά έχω επιθυμήσει τη γυναίκα του πλησίον μου, έχω μοιχεύσει. Έχω ρίξει χαστούκι σε γυναίκα. Δεν μου αρέσει να χτυπάω γυναίκες, δεν θα το έκανα ξανά και δεν είμαι περήφανος ότι υπάρχει στο "βιογραφικό" μου».