08 Ιανουαρίου 2018

Τον Μάρτιο το δοκιμαστικό του Γιουσέιν Μπολτ στη Μπορούσια Ντόρτμουντ

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής και Ολυμπιονίκης ελπίζει ακόμα πως θα κάνει το όνειρό του πραγματικότητα και θα γίνει επαγγελματίας ποδοσφαιριστής


Να έχεις κερδίσει τόσα μετάλλια –παγκόσμια και Ολυμπιακά- που δεν φτάνει ένα σπίτι να κρεμαστούν και να μην έχεις κάνει αυτό που πραγματικά θες. Κι όμως το όνειρο του Γιουσέιν Μπολτ –όπως ο ίδιος έχει παραδεχθεί- δεν ήταν να κατακτήσει τους στίβους αλλά το… Champions League.

Ο θρύλος της ταχύτητας αποκάλυψε πως η επιθυμία του να γίνει ποδοσφαιριστής ίσως και να πραγματοποιηθεί σε λίγους μήνες: «Τον Μάρτιο, θα περάσω από δοκιμαστικό στην Μπορούσια Ντόρτμουντ και αυτό θα καθορίσει τα επόμενα βήματα της καριέρας μου. Αν πουν ότι είμαι καλός και χρειάζομαι προπόνηση, θα το κάνω, θα τσακιστώ στην προπόνηση».

Βέβαια, ο ίδιος έχει παραδεχθεί στο παρελθόν ότι είναι οπαδός της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και πως η συμμετοχή του σε αυτήν θα ήταν ό,τι καλύτερο του έχει συμβεί. Ωστόσο και το δοκιμαστικό στην γερμανική ομάδα, δεν είναι κάτι ασήμαντο για εκείνον: «Έχω άγχος. Συνήθως δεν μου συμβαίνει κάτι τέτοιο, αλλά αυτό είναι διαφορετικό, τώρα μιλάμε για ποδόσφαιρο. Θα μου πάρει λίγο χρόνο να προσαρμοστώ, αλλά μόλις ξεκινήσω να παίζω, θα το συνηθίσω».

Πηγή: sport-fm.gr