03 Ιανουαρίου 2018

ΒΙΝΤΕΟ-Επεσε εκπαιδευτικό αεροσκάφος της Πολεμικής Αεροπορίας-Με τα πόδια έφυγαν οι δύο πιλότοι απ΄το σημείο της πτώσης!

Σε εγκατάλειψη εκπαιδευτικού αεροσκάφους Τ-2 της Πολεμικής Αεροπορίας προχώρησαν στις 12:02 δύο πιλότοι της ΠΑ.

Οι δύο χειριστές είναι σώοι και καλά στην υγεία τους, έχουν μεταφερθεί στο αεροδρόμιο της Καλαμάτας και από εκεί θα μεταφερθούν με C-130 στο ΓΝΑ προκειμένου να υποβληθούν σε προληπτικές εξετάσεις.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι δύο χειριστές εγκατέλειψαν το αεροσκάφος Τ-2 δύο μίλια ανοιχτά της Καλαμάτας, για λόγο που μέχρι στιγμής παραμένει άγνωστος.

Αμέσως τους περισυνέλεξε ελικόπτερο και τους μετέφερε στο αεροδρόμιο Καλαμάτας.

Το αεροσκάφος ανήκει στην 363 Μοίρα Εκπαίδευσης Αέρος της 120 Πτέρυγας Εκπαίδευσης Αέρος.

Το αμερικανικής κατασκευής Τ-2 Buckeye, δικινητήριο εκπαιδευτικό αεροσκάφος, είναι το μοναδικό εκπαιδευτικό τζετ της Πολεμικής Αεροπορίας και με αυτό ολοκληρώνουν την εκπαίδευσή τους οι ίκαροι και οι νέοι ανθυποσμηναγοί.

Οι ιπτάμενοι του Τ-2 αποχωρούν από το σημείο της πτώσης









T-2: Ποιο ήταν το εκπαιδευτικό αεροσκάφος που έπεσε έξω από την Καλαμάτα [βίντεο]

Το North American T-2 Buckeye, που έπεσε ανοιχτά της Καλαμάτας κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής πτήσης της Πολεμικής Αεροπορίας, είναι δικινητήριο εκπαιδευτικό αεροσκάφος αμερικανικής κατασκευής.

Αποτελούσε το αεροσκάφος «εισαγωγής» των πιλότων του Αμερικανικού Ναυτικού στα αεροσκάφη τζετ. Εισήλθε σε υπηρεσία στα τέλη της δεκαετίας του 1950 και αντικαταστάθηκε από το T-45 Goshawk. Το Τ-2 που έπεσε στην Καλαμάτα είναι στην υπηρεσία της ΠΑ από το 1976.

Οι επιδόσεις του Τ-2

Το T-2 είναι ένα αεροσκάφος ίσιας πτέρυγας, με επιδόσεις ανώτερες αυτών του Cessna T-37 της Αεροπορίας και υποδεέστερες αυτών του TA-4 Skyhawk που χρησιμοποιούμταν ως προχωρημένο εκπαιδευτικό. Παρ' όλα αυτά, το T-2 αντικαταστάθηκε από το T-45 Goshawk (έκδοση του Αμερικανικού Ναυτικού του BAe Hawk) και το T-38 Talon στην Αεροπορία. Το T-2 χρησιμοποιήθηκε επίσης για την καθοδήγηση μη επανδρωμένων αεροσκαφών.

Σε υπηρεσία από το 1952

Η πρώτη έκδοση του αεροσκάφους εισήλθε σε υπηρεσία στα μέσα της δεκαετίας του 1950 με τον κωδικό T2J-1 και επαναχαρακτηρίστηκε T-2A το 1962. Το διθέσιο εκπαιδευτικό χρησιμοποιούσε τότε ένα κινητήρα Westinghouse J34-WE-46/48. Όμως το αεροσκάφος επανασχεδιάστηκε, ο ένα κινητήρας αντικαταστάθηκε με δύο Pratt & Whitney J60-P-6 και πήρε την ονομασία T-2B. Το T-2C έφερε δύο κινητήρες General Electric J85-GE-4. Το T-2D αποτέλεσε εξαγωγική έκδοση για την πολεμική αεροπορία της Βενεζουέλας ενώ το T-2E εξαγωγική έκδοση για την Ελληνική Πολεμική Αεροπορία. Το T-2 Buckeye αντικατέστησε το T2V-1/T-1A Seastar, αν και το T-1 συνέχισε να χρησιμοποιείται σε κάποιες περιπτώσεις μέχρι το 1970. Συνολικά κατασκευάστηκαν 273 αεροσκάφη, όλα από την North American Aviation.

Από το 1976 στην Ελληνική Πολεμική Αεροπορία

Το T-2 μπήκε σε υπηρεσία το 1976 και πρόκειται για το μοναδικό εκπαιδευτικό τζετ της Πολεμικής Αεροπορίας. Ανήκει στην 120 Πτέρυγα Εκπαίδευσης Αέρος, στις 362 Μοίρα Εκπαίδευσης Αέρος «Νέστωρ» και 363 Μοίρα Εκπαίδευσης Αέρος «Δαναός», με έδρα το αεροδρόμιο της Καλαμάτας. Το Τ-2 Buckeye είναι το μοναδικό εκπαιδευτικό jet της Πολεμικής Αεροπορίας και με αυτό ολοκληρώνουν την εκπαίδευσή τους οι Ίκαροι και οι νέοι Ανθυποσμηναγοί.Φέρει τρίχρωμη παραλλαγή πράσινου, καφέ και άσπρου.

Τα χαρακτηριστικά του

Αποστολή

Εκπαιδευτικό Αεροσκάφος

Πλήρωμα

2
Κατασκευαστής

North American

Μήκος

11.00 m

Εκπέτασμα

10.3 m

Ύψος

4.5 m

Επιφάνεια πτέρυγας

23.70 m²

Βάρος

8.225 kg

Μέγιστο απογείωσης

14.000 kg

Κινητήρες

2× General Electric J85-GE-4

Μέγιστη ταχύτητα

834 km/h

Αυτονομία

1.456 km

Μέγιστο ύψος

13.500 m