22 Ιανουαρίου 2018

Ρε ΜΑΛ@ΚΑ Έλληνα πόσο σανό έφαγες; Δείτε που διαμαρτύρονταν οι ΣΥΡΙΖΑίοι για τα διόδια

Θα διαβάσατε ότι με απόφαση Σπίρτζη (βάζει τον Φάμελο να υπογράφει αλλά αυτός αποφασίζει) μπαίνουν νέα διόδια στην Αττική στον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ. Στον Άγιο Στέφανο και στην Βαρυμπόμπη.... Δείτε τώρα και για τι μας ενημέρωνε μέσω Twitter, στις 21 Δεκεμβρίου 2014, ο σημερινός Διευθυντής Κοινοβουλευτικής Ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ, Κώστας Ζαχαριάδης:


Στη γέφυρα Βαρυμπόμπης με χιλιάδες πολίτες και στελέχη της τοπικής αυτοδιοίκησης είπαμε  ΟΧΙ στα νέα παράλογα διόδια.




ΥΓ. Η λειτουργία πλευρικών σταθμών διοδίων στους βασικούς κόμβους της ΠΑΘΕ στην Αττική προβλεπόταν στη σύμβαση του 2007 με τη Νέα Οδό. Τελικώς προχώρησαν μόνο τα πλευρικά διόδια Καπανδριτίου και Μαλακάσας, ενώ με την αναθεώρηση των συμβάσεων παραχώρησης το 2013 απαλείφθηκαν τα πλευρικά διόδια στους κόμβους Λυκόβρυσης και Καλυφτάκη.

Η διαδικασία αδειοδότησης των διοδίων Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου ξεκίνησε το 2014 και ξεσήκωσε αντιδράσεις, με το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής να γνωμοδοτεί αρνητικά, βασιζόμενο στην απουσία ολοκληρωμένου δικτύου παραδρόμων.

Η υπόθεση τότε μπήκε στο συρτάρι αφού διαδοχικοί υπουργοί Περιβάλλοντος αρνήθηκαν να βάλουν την υπογραφή τους. Ωστόσο το έργο δεν ακυρώθηκε και ως αποτέλεσμα της καθυστέρησης το υπουργείο Υποδομών έχει καταβάλει έως σήμερα περί τα 7 εκατ. ευρώ σε αποζημιώσεις στη Νέα Οδό για το διάστημα έως τον Μάρτιο του 2017.

Τότε ήταν που είχε προαναγγείλει ο κ. Φάμελλος ότι θα υπογράψει τη μελέτη για να προχωρήσει το έργο και να τηρηθούν οι όροι της συμφωνίας.