Το πρώτο διαφημιστικό σποτάκι του IKEA για το 2018 πρωτοτυπεί και ξεχωρίζει από τα καθιερώμενα.
Η διαφήμιση, όπως θα δείτε και εσείς στο παρακάτω βίντεο, απευθύνεται αποκλειστικά σε γυναίκες και ακόμα πιο συγκεκριμένα σε έγκυες γυναίκες, καθώς το έντυπο του IKEA λειτουργεί σαν… τεστ εγκυοσύνης!
Η εταιρεία θέλοντας να βάλει στο παιχνίδι της αγοράς τις γυναίκες, επινόησε ένα πρωτότυπο και ιδιαίτερο τρόπο για να τις προσελκύσει.
«Αν ουρήστε σε αυτή τη διαφήμιση, μπορεί να αλλάξει τη ζωή σας», γράφει το φυλλάδιο. Μόλις η έγκυος γυναίκα ουρήσει το έντυπο, θα δει αν έχει κερδίσει την μεγάλη έκπτωση.
Η διαφήμιση δημιουργήθηκε απ’ την σουηδική εταιρεία Åkestam Holst.
Δείτε το βίντεο: