24 Ιανουαρίου 2018

ΒΙΝΤΕΟ-Survivor 2: Απόψε μπαίνει η Σπυροπούλου, κλάμα στο Twitter -«OMG, αυτή θα είναι η σουίτα μου;»

Η παρουσιάστρια αφού πρώτα προετοιμάστηκε καταλλήλως για την είσοδό της στο παιχνίδι, βάζοντας ψεύτικες βλεφαρίδες και φτιάχνοντας τα φρύδια της, ταξίδεψε μέχρι τον Άγιο Δομίνικο και μπαίνει στο παιχνίδι.


Σχεδόν μια εβδομάδα από την έναρξη του Survivor 2, η παρουσιάστρια που βρίσκεται από το περασμένο Σάββατο στον Αγιο Δομίνικο, μαζί με μια ακόμη γυναίκα (η οποία προφανώς θα ενταχθεί την ομάδα των Μαχητών), όπως άλλωστε φαίνεται και στο τρέιλερ του αποψινού επεισοδίου, μπαίνουν στο παιχνίδι, με τον Σάκη Τανιμανίδη να ανακοινώνει μια μεγάλη έκπληξη και στη συνέχεια να αποκαλύπτει τις δύο νέες παίκτριες!


Το Twitter, το οποίο περιμένει εναγωνίως την παρουσίαστρια στο Survivor 2, με πολύ χιούμορ, όπως πάντα, έδωσε ρέστα:
  • Εχω αγωνία αν θα βάλουν την Σπυροπούλου να κοιμάται στο καλύβι ή για να μην τους ταράζει θα της στρώσουν κάπου παρά πέρα σαν τον Κακοφωνίξ #survivorGR
  • Εντωμεταξύ φαντάζομαι τη Σπυροπούλου με ύφος Μαρίνας Κουντουράτου στη σχολή Μαρκορά οι άλλοι να χτυπιούνται στα αγωνίσματα και αυτή να φωνάζει ΠΙΟ ΣΙΓΑ ΒΡΕ ΑΓΑΠΕΣ ΜΟΥ ΜΙΛΑΩ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ #survivorGR
  • Αγωνιώ να ερθει η Σπυροπούλου να δει τους μαχητές, να ρωτήσει τη Φαρμάκη «ποιοι ειναι αυτοι;» και να της απαντήσει «κατι φτωχοί» καθώς θ απομακρύνονται στο σούρουπο γελώντας υστερικά #survivorGR
  • Η Σπυροπούλου δεν θέλει να γίνει βάρος στην ομάδα της , θα βρει δωμάτιο σε κοντινό ξενοδοχείο . #survivorGR

  • Ούτε όταν περιμένουμε την Ανάσταση για να αρχίσουμε να χλαπακιάζουμε, δεν εχουμε τοσο ενθουσιασμο, οσο με την είσοδο της Σπυροπουλου. #survivorGR
  • Εγώ αμφιβάλλω αν πάει η Σπυροπουλου.. καταρχάς μέχρι να έρθει θα έχει τσακωθεί κε την αεροσυνοδό, τον πιλότο, τον οδηγό και το αυτοκίνητο #survivorGR
  • εννοείται οτι η Σπυροπούλου θα μένει στη βίλα του Ατζούν κι ο Τούρκος στην παραλία με τους Διάσημους #survivorgr
  • Ζω για να δω την Σπυροπουλου να αγωνιζεται
  • Θελω να δω την φατσα της Δαλακα που αυριο θα σκασει μύτη η Σπυροπουλου με υφος "δούλα βάψε μου τα νύχια" #survivorGR #SurvivorGR

  • Θα ειναι μιξη Λάουρας-Αινατζόγλου και τραυματια μανατζερ
  • Η Σπυροπουλου μπήκε με κινηση σαν να χαιρετάει τους υπηκοους της που την αποθεώνουν
  • Η Σπυροπουλου βλέπει την καλύβα : OMG αυτή θα ναι η σουίτα μου ???
  • Θα δεχτεί η Σπυροπούλου να μπει στις λάσπες και να παίξει η θα έχει βοηθό και κρατώντας το εβιαν θα λέει Μαρούσκα παίζεις #survivorGR
  • της Σπυροπούλου της εξήγησαν ότι πάει σε ριάλιτι επιβίωσης και όχι για διακοπές στην Μύκονο?
  • Σας έχω μία μεγάλη έκπληξη αύριο λέει ο Σακης..φαντάζομαι με το που ειδαν Σπυροπουλου θα πήραν όλοι έκφραση τύπου what the fuck man
  • Αποκλείεται να πατήσει ξυπόλητη στο σανίδι η Σπυροπουλου, θα έρθει ο Ματσούκα να της στρώσει δυο μπουχάρες της Μοιραράκη. #survivorGR
  • Και ξαφνικά σκάει μύτη ιδιωτικό τζετ κατεβαίνει η Σπυροπούλου με γούνα και μαύρα γυαλιά κ φωνάζει ΣΑΚΗ ΤΕΛΕΙΩΝΕ Κ ΕΛΑ ΠΑΡΕ ΤΙΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ ...#survivorGR
  • Περιμένω να δώ την αντίδραση Σπυροπούλου όταν της πούν ότι δεν μπορεί να διώχνει αυτή όποιον θέλει

  • Καλά τη Σπυροπούλου με αυτά που λέει και κάνει προβλέπω τα βράδια να τη δένουν σε κανέναν κοκοφοίνικα μακριά από τη καλύβα...
  • Θέλουμε είσοδο Σπυροπούλου με ελικόπτερο και κόκκινο χαλί.. #survivorGR
  • Μπήκε η Σπυροπούλου και άλλαξε ο σκηνοθέτης η παραγωγή οι φωτιστές και τώρα διαπραγματεύονται για τον Σάκη . #survivorGR
  • Η μόνη περίπτωση να ξεκολλήσουμε απ τον καναπέ είναι μετά τη Σπυροπούλου να φέρουν κ Φουρθιωτη, να λήξει κ το Survivor #survivorGR
  • Η Σπυροπούλου άργησε να μπει, γιατί τόσες μέρες της εξηγούσαν πως φτιάχνεις lip gloss απο καρύδα και τους κανόνες του παιχνιδιού #survivorgr
  • Σκάει μύτη η Σπυροπουλου μ άλλες δύο: "Σάκη Μάκη πως σε λένε χωρίς κομμώτρια και μακιγιέρ εγώ δε μένω είναι στο συμβόλαιο μου"
  • ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ.Ο ΘΥΛΗΚΟΣ ΚΟΝΑΝ Ο ΒΑΡΒΑΡΟΣ #survivorGR

  • Θα παει η Σπυροπουλου στο σαρβαιβορ και μολις καταλαβει πως πρεπει να κοιμηθει στην σανιδα θα πεσουν κατι μηνυσεις στην παραγωγη.
  • Η Σπυροπούλου περιμένει να σταματήσει η βροχή, να πέσει το κύμα, να κόψει ο αέρας και να στεγνώσει η λάσπη για να κάνει την είσοδό της.#survivorGR
  • Μετά τις διαφημίσεις βλέπεις τον Σάκη στο πάτωμα και στην θέση της κεντρικιάς την Σπυροπούλου #survivorGR
  • Να κερδίσει η Κωνσταντίνα Σπυροπουλου ατομική ασυλία, να πάει ο Σάκης να της κρεμάσει τον γκολιε, να πει παρε από πάνω μου αυτήν την αηδία έχω φέρει μαζί μου ένα από το σπιτι #survivorgr
  • Η Σπυροπουλου παρατησε σιγουρη καριερα στο 3ο ΓΕΛ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ για να παει στο #survivorGR . Εκει την καταντησαν οι αλητες

  • Θέλω να κερδίσει το κολιέ της ατομικής ασυλίας η Σπυροπούλου και να πει τι είναι αυτό το φτηνιάρικο παρτο από πάνω μου #survivorGR
  • Nα μπει αυριο η Σπυροπουλου,να δώσει μια σπρωξια στον Σακη κ να του πει "Τζασε μωρη Θανασω,εγω θα είμαι η κεντρικια απο σήμερα"
  • Ένα μπαλκόνι δεν έχουν εκεί στο Survivor να βγεί η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου σαν την Εβίτα Περόν. #survivorGR
Τι ρωτούσε αν μπορεί να πάρει μαζί της

Εντωμεταξύ, πριν καν μπει η παρουσιάστιρα στο Survivor 2, ήδη οι αποκαλύψεις για την... άγνοια κινδύνου με την οποία μπαίνει στο παιχνίδι προκαλούν γέλιο.

Την αποκάλυψη έκανε η Ειρήνη Παπαδοπούλου, η οποία συνάντησε την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου τυχαία, πριν λίγες ημέρες. Η παρουσιάστρια άρπαξε την ευκαιρία και ρώτησε λίγα πράγματα για το παιχνίδι την τραγουδίστρια.

Η Ειρήνη Παπαδοπούλου περιέγραψε στην εκπομπή «Φτιάξε καφέ να στα πω»: «Την πέτυχα σε ένα κομμωτήριο που έφτιαχνα τα νύχια μου και μου είπε ότι μπαίνει στο παιχνίδι, αλλά με μια αθωότητα και μια αφέλεια, όπως όλοι όταν αποφασίζουμε να κάνουμε αυτή την τρέλα, αλλά δεν ξέρουμε που πάμε. Με ρώτησε του τύπου τι είναι το πιο σκληρό. Που δηλαδή θα ζοριστώ; Της είπα ότι στον καθένα λειτουργεί διαφορετικά. Εσένα μπορεί να σε ζορίσουν οι συνθήκες, το σανίδι, η πείνα. Η αλήθεια είναι ότι την πείνα σκεφτότανε. Το σανίδι και τα υπόλοιπα μου είπε ότι δεν την φοβίζουν. Εντάξει η απορία της πιο πολύ ήταν αυτή η αίσθηση του άγνωστου. Και αυθόρμητα μου είπε «Δηλαδή λιποζάν δεν θα μπορώ να έχω για τα χείλη μου για να μην αφυδατωθούν από τον ήλιο;». Κι εκεί γέλασα ας πούμε, έκλαψα από τα γέλια και λέω «Αχ, δεν έχει καταλάβει που πάει». Αυτό που την συμβούλεψα είναι «να είσαι ο εαυτός σου, να είσαι αυθόρμητη»».