08 Φεβρουαρίου 2018

Άδωνις: Ο Παπαγγελόπουλος έστησε τους τρεις μάρτυρες – Ελάτε να...βρείτε τα 2 εκατ. θαμμένα στην αυλή μου

«Τα έστησε η κυβέρνηση. Ο κ. Τσίπρας με τον κ. Παπαγγελόπουλο, για πολιτικούς λόγους. Οι μάρτυρες αυτοί στις καταθέσεις τους λένε motamo, κατά λέξη, αυτά που είχε πει ο Τσίπρας στη Βουλή πέρυσι τον Φεβρουάριο», δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Άδωνις Γεωργιάδης,αναφερόμενος στη δικογραφία για τη Novartis και τα όσα αναγράφονται για τον ίδιο.


Ο βουλευτής του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Realfm 97,8 και τον Νίκο Στραβελάκη, είπε ότι «είναι καθαρά κυβερνητικό σχέδιο» υποστηρίζοντας ότι ο κ. Παπαγγελόπουλος οργάνωσε όλη την ιστορία των καταθέσεων:

«Πρώτα τα είπαν στον Παπαγγελόπουλο και μετά τα είπαν στην εισαγγελέα», ενώ ανέφερε ότι «δεν θα ησυχάσω, εμένα σκοπός της ζωής μου πλέον είναι να κλείσω στη φυλακή τους σκευωρούς».

Στο ερώτημα αν μπορεί να αποδείξει ότι δεν έλαβε χρήματα από τη Novartis, ο πρώην υπουργός απάντησε:

«Έχω παραιτηθεί παντός τραπεζικού απορρήτου. Έχω δώσει αμετάκλητη εξουσιοδότηση να ανοίξουν οτιδήποτε με αφορά στον πλανήτη, είτε βρουν θυρίδα, είτε χρηματοπιστωτικό προϊόν ή οτιδήποτε άλλο, εγώ δεν έχω θυρίδα».

Και πρόσθεσε: «Εάν πάρεις 2 εκατ. σε μετρητά το 2013-2014 και αρχίσεις να χρησιμοποιείς αυτά τα μετρητά δεν θα φαίνεται, στο ενδιάμεσο, στην επαύξηση της περιουσίας σου; Δεν θα έχεις πάρει ένα καινούργιο αυτοκίνητο; Δεν θα έχεις ανακαινίσει το σπίτι σου; Δεν θα έχεις πάρει ένα οικόπεδο; Τι τα έχεις κάνει τα 2 εκατ., τα έχεις θαμμένα στην αυλή σου και κάθονται; Εγώ έχω σήμερα μικρότερη περιουσία στο σύνολο από ό,τι είχα όταν ήμουν υπουργός. Δεν έχω μικρότερη περιουσία στις τράπεζες, έχω μικρότερη περιουσία στο σύνολο. Η ζωή μου, δηλαδή, από το 2013 μέχρι σήμερα όχι δεν έχει αλλάξει επί τα βελτίω, έχει αλλάξει επί τα χείρω. Αρά, τι τα κάνω αυτά τα 2 εκατ.; Θα μπορούσε να πει ο κακόπιστος “τα έχεις θαμμένα στην αυλή σου”. Τι με ρωτάτε, να έρθετε να σκάψετε στην αυλή μου; Σκάψτε, τι να σας πω».



Πηγή:real.gr