11 Φεβρουαρίου 2018

Επιτέλους θα έχω περισσότερο χρόνο να μαγειρεύω για τον Κώστα, δηλώνει ο Ευάγγελος Αντώναρος μετά τη διαγραφή του

Την πρόθεση του να αφιερωθεί στην πρώτη του αγάπη, το να μαγειρεύει για τον Κώστα Καραμανλή ανακοίνωσε σήμερα ο Ευάγγελος Αντώναρος, ο οποίος διαγράφηκε από τη Νέα Δημοκρατία με απόφαση του Κυριάκου Μητσοτάκη εξαιτίας σχολίων που έκανε για τον Άδωνι Γεωργιάδη.


«Πάντα ήμουν πιεσμένος, η Νατάσα είχε δουλειές, άλλωστε δεν πιάνουν και πολύ τα χέρια της. Μόνο από τα δικά μου χεράκια ήθελε τα παϊδάκια, τα σουτζουκάκια και τα μπιφτεκάκια του ο Κώστας. Τώρα επιτέλους μπορώ να αφιερωθώ ολοκληρωτικά στο να τον κάνω ευτυχισμένο όπως μόνο εγώ ξέρω» είπε ο πρώην κυβερνητικός εκπρόσωπος σε δηλώσεις του.

«Δεν προλάβαινα πολλές φορές να του ετοιμάσω το μεσημεριανό του στην ώρα του και μου κρατούσε μούτρα. Χάρη μου έκανε ο Κυριάκος, μου έλυσε τα χέρια» κατέληξε.

Υπενθυμίζεται ότι ο πρώην κυβερνητικός εκπρόσωπος έχει μετακομίσει σε γκαρσονιέρα κοντά στο σπίτι του Κώστα Καραμανλή στη Ραφήνα προκειμένου να είναι όλες τις ώρες κοντά του, ενώ έχει αναλάβει και το ρόλο του διερμηνέα του, καθώς ο πρώην πρωθυπουργός δεν έχει μιλήσει εδώ και χρόνια, με εξαίρεση κάποιες λέξεις μετά την λήξη του σκανδάλου του Βατοπεδίου.

Όπως είναι γνωστό, ο πρώην πρωθυπουργός επικοινωνεί με τους συνεργάτες του μέσω ενός ειδικά διαμορφωμένου Playstation, γεγονός μάλιστα που κάνει ορισμένους ειδικούς να πιστεύουν ότι αν χρειαστεί ίσως απαιτηθεί να ξαναμάθει να μιλάει από την αρχή.

http://tovatraxi.com/politics/antonaros-epitelous-tha-exw-perissotero-xrono-na-mageireyw-gia-ton-kwsta/