27 Φεβρουαρίου 2018

Χατζίδου σε Σπυροπούλου: «Θα φας σφαλιάρα, μην με ξαναπειράξεις» [βίντεο]

«Σύννεφα» υπάρχουν στην ομάδα των Διάσημων με ορισμένους παίκτες να δείχνουν τη δυσφορία τους για την παρουσία της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου.

Χαρακτηριστικό είναι το «θερμό» επεισόδιο που είχαν κατά τη διάρκεια του χθεσινού αγωνίσματος η Ελένη Χατζίδου και η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου.


Η παρουσιάστρια σε μια αυθόρμητη κίνηση, τράβηξε την κοτσίδα της τραγουδίστριας, ωστόσο, εκείνη εκνευρίστηκε.

«Θα φας σφαλιάρα, μην  με ξαναπειράξεις, έτσι;», της είπε φανερά τσαντισμένη. «Σοβαρά, τώρα. Μην μου τραβάς μαλλιά και τέτοια, μου γυρνάει το μάτι», πρόσθεσε.

Τότε, η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου της απάντησε: «Καλά, πρώτη φορά σου το έκανα και να έρθεις να μου πεις μετά ξανά, δεν μου αρέσει».

Η τραγουδίστρια το συνέχισε λέγοντας: «Κάνεις γενικά διαφορά και είναι λίγο... Κοψ’τα».

«Συγγνώμη, Ελένη μου. Δεν σε ξαναπλησιάζω καν. Και να τα λες και στην κάμερα άμα σε παίρνει. Οχι από πίσω μόνο», είπε η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου.