12 Φεβρουαρίου 2018

ΓΕΛΑΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ! Λουράντος: Ξέρω για άλλες δύο «Novartis», αλλά φοβάμαι για τη ζωή μου

Νέες «βόμβες» έριξε ο πρόεδρος του Φαρμακευτικού Συλλόγου Αττικής, Κωνσταντίνος Λουράντος, μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Realfm 97,8 και τον Νίκο Στραβελάκη.

«Εχω στο μυαλό μου ακόμη δύο “Novartis”, οι οποίες πιθανώς, από ό,τι φαντάζομαι, από ό,τι γνωρίζω, από ό,τι ξέρω, εμπλέκονται σε κάποια πράγματα αλλά αυτά δεν είναι θέματα δικά μου» είπε.

Στο ερώτημα αν βλέπει ασθενείς που έχουν συνταγογράφηση από συγκεκριμένους γιατρούς, από συγκεκριμένες εταιρίες, ο πρόεδρος του Φαρμακευτικού Συλλόγου Αττικής απάντησε:

«Στον χώρο των φαρμακοποιών υπάρχει η εξής πραγματικότητα: Ο φαρμακοποιός δεν συνταγογραφεί, άρα, δεν επεμβαίνει στη δημιουργία ζήτησης ενός φαρμάκου, όμως, είναι αποδέκτης συνταγών και μπορεί να κρίνει και να βλέπει ποιοι συνταγογραφούν κατά παραγγελία και ποιοι όχι».

O κ. Λουράντος είπε ότι φοβάται για τη ζωή του και της οικογένειάς του αν μιλήσει, λέγοντας χαρακτηριστικά:

«Το φάρμακο είναι πλέον ένα χρηματιστηριακό είδος, που παλιά ήταν το πετρέλαιο. Το φάρμακο έχει πάρα πολλά κέρδη και γύρω από αυτό πάρα πολλά συμφέροντα. Έχετε την εντύπωση ότι εάν κάνω μία τέτοια κίνηση θα με αφήσουν να προχωρήσω; Έχετε την εντύπωση ότι μη προστατευόμενος, όχι μάρτυρας, μη προστατευόμενος πολίτης, ο οποίος σκέφτεται και λέει κάποια πράγματα που του έτυχαν στη ζωή του και στα οποία ο ίδιος δεν συμμετέχει, απλώς τα είδε, δεν θα κινδυνεύει;».

«Εγώ δεν έχω αποδείξεις και δεν μπορώ να πάω να πω στην εισαγγελέα “ερευνήστε”, αλλά ο εισαγγελέας μπορεί από μόνος του να κοιτάξει να δει τι έχει γίνει στο παρελθόν και με άλλες εταιρίες», είπε ο ίδιος και αποκάλυψε:

«Θα σας πω, το ξέρει η αστυνομία, κατά καιρούς, με έχει προστατεύσει από διάφορες άλλες ιστορίες, παρόμοιες, όχι ακριβώς ίδιες. Κατά καιρούς, σε άλλες περιπτώσεις, που βρέθηκα σε έναν κυκεώνα κάποιων γεγονότων, η αστυνομία προστάτευσε και εμένα και τα παιδιά μου και την οικογένειά μου».