08 Φεβρουαρίου 2018

Αδωνις: Έχω πάθει λουμπάγκο και δεν μπορώ να πάρω Voltaren-Θα κάνω το παν για να δικαστώ, δεν θέλω ασυλία [βίντεο]

Με σαρκαστική διάθεση και χιούμορ ξεκίνησε ο Άδωνις Γεωργιάδης την κατάθεση του για δεύτερη μέρα στην εξεταστική επιτροπή για την υγεία.

Απευθυνόμενος στους βουλευτές ανέφερε χαμογελώντας . «Σας παρακαλώ πολύ δεν μπορώ να φωνάζω είμαι ταλαιπωρημένος από χθες έχω πάθει λουμπάγκο και δεν μπορώ να πάρω Voltaren για προφανείς λόγους», υπονοώντας ότι το συγκεκριμένο σκεύασμα που απαλύνει τον πόνο στη μέση είναι της εταιρείας Novartis.

Πάντως οι πόνοι στη μέση δεν τον εμπόδισαν για ακόμη μια φορά να αναθερμάνει την κόντρα του με τον αναπληρωτή υπουργό υγείας Παύλο Πολάκη λέγοντας στους βουλευτές ότι δεν θα ησυχάσει αν δεν τον βάλει στη φυλακή..

Αναφερόμενος στην υπόθεση Νοβάρτις ο Αδωνις Γεωργιάδης δηλωσε οτι θέλει να πάει στο δικαστήριο:

Αδωνις : Εγώ θα κάνω το παν για να φτάσω στο δικαστήριο και να δικαστώ δεν θέλω καμία ασυλία ούτε καμιά παραγραφή.

Έχω κάνει ήδη δηλωση στην επιτροπή ότι παραιτούμαι από κάθε παραγραφή για το οτιδήποτε

Θέλω να γίνει προκαταρκτική επιτροπή εάν είναι ακόμα και σήμερα στη Βουλή να ανοίξει αυτή η υπόθεση και να κλείσει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, ότι μπορεί να γίνει νόμιμα να γίνει.

Δείτε το βίντεο: