Την τεχνική υποστήριξη πληροφοριακών συστημάτων της Coca-Cola HBC για 19 χώρες, αναλαμβάνει ο Όμιλος ΟΤΕ. Πρόκειται για μια νέα επένδυση του Ομίλου Coca-Cola HBC στην Ελλάδα, ύψους 8,7 εκατομμυρίων ευρώ, που δημιουργεί πάνω από 80 νέες θέσεις εργασίας, στον τομέα της Πληροφορικής και διασφαλίζει την αδιάλειπτη επιχειρησιακή της λειτουργία.
Είναι το 3ο έργο ICT που υλοποιεί ο Όμιλος ΟΤΕ για την Coca-Cola HBC και το πιο σύνθετο στον τομέα των υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης που έχει αναλάβει.
Οι υπηρεσίες υποστήριξης συστημάτων Πληροφορικής θα παρέχονται από τον Όμιλο ΟΤΕ σε 26.000 χρήστες της Coca-Cola HBC,σε 19 χώρες, (Ελλάδα, Κύπρος, Βουλγαρία, Βόρεια Ιρλανδία, Ιρλανδία, Ρουμανία, Ελβετία, Ιταλία, Αυστρία, Σλοβενία, Βοσνία, Κροατία, Νιγηρία, Σερβία, Ουγγαρία, Πολωνία, Τσεχία, Σλοβακία, FYROM) 24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες το χρόνο και στη μητρική τους γλώσσα, εξασφαλίζοντας έτσι την αποτελεσματική διαχείριση και επίλυση θεμάτων σε όλα τα εταιρικά πληροφοριακά συστήματα (Ordering, CRM, ERP, HR, κ.α.). Οι υπηρεσίες παρέχονται ήδη σε 8 από τις 19 χώρες.
Με αφορμή τη νέα επένδυση στην τεχνολογία, η κ. Γιώτα Λαμπροπούλου, Group Business Solutions & Systems Manager, Coca-Cola HBC με ευθύνη για 13 χώρες, σημείωσε: «Είμαστε περήφανοι που φέραμε στην Ελλάδα μια ακόμα στρατηγική επένδυση και που ο Όμιλος μας, η Coca-Cola HBC, επιλέγει την Ελλάδα και τον Όμιλο ΟΤΕ για την τρίτη κατά σειρά, μεγάλης κλίμακας επένδυση τεχνολογίας τα τελευταία τρία χρόνια. Συνολικά, οι επενδύσεις του Ομίλου Coca-Cola HBC σε υπηρεσίες τεχνολογίας στην Ελλάδα από το 2015 ανέρχονται σε 57 εκατομμύρια ευρώ και έχουν πολλαπλό όφελος για τη χώρα: κομβικός ρόλος σε υπηρεσίες υψηλής προστιθέμενης αξίας στην ευρύτερη περιοχή και συμβολή στην απασχόληση των νέων, ταλαντούχων ανθρώπων, ώστε να συνεχίσουν να εργάζονται στον τόπο τους».
«Οι υπηρεσίες υποστήριξης IT είναι το τρίτο μεγάλο έργο τεχνολογίας που αναλαμβάνουμε για την Coca-Cola HBC και το πρώτο έργο τεχνικής υποστήριξης τόσο μεγάλης έκτασης, που υλοποιεί ο Όμιλος ΟΤΕ. Η επέκταση της συνεργασίας μας με την Coca-Cola HBC επιβεβαιώνει την τεχνογνωσία και την αξιοπιστία του Ομίλου ΟΤΕ στην υλοποίηση μεγάλων και σύνθετων ICT έργων. Με τις καινοτόμες υπηρεσίες και τεχνολογικές λύσεις που παρέχουμε, βοηθάμε τις επιχειρήσεις να ηγηθούν στη νέα ψηφιακή εποχή», δήλωσε σχετικά ο Chief Commercial Officer Business Segment Ομίλου ΟΤΕ, κ. Γρηγόρης Χριστόπουλος.
Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία και την εξειδίκευση της θυγατρικής του COSMOTE, e-value σε υπηρεσίες Contact Center, ο Όμιλος ΟΤΕ ανέπτυξε νέες συνδυαστικές, πολυγλωσσικές υπηρεσίες IT Service Desk, δημιουργώντας δυο κέντρα εξυπηρέτησης αποκλειστικά για τις ανάγκες του Ομίλου Coca-Cola HBC. Ο σχεδιασμός του έργου επιτρέπει στο προσωπικό τεχνικής υποστήριξης, με τη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών και αυτοματισμών, να διαγνώσει, αναλύσει, διαχειριστεί και να συντονίσει απομακρυσμένες ενέργειες εξυπηρέτησης και επίλυσης θεμάτων στα εταιρικά πληροφοριακά συστήματα της Coca-Cola HBC σε κάθε μία από τις 19 χώρες.
Επενδύσεις στην τεχνολογία με στρατηγικό συνεργάτη τον Όμιλο ΟΤΕ
Η συνεργασία του Ομίλου Coca-Cola HBC με τον Όμιλο ΟΤΕ για την υλοποίηση μεγάλων έργων τεχνολογίας, ξεκίνησε με τη δημιουργία ενός υπερσύγχρονου Data Center, που αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα τόσο στην Ελλάδα όσο και στην περιοχή της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής. Το Data Center, που ολοκληρώθηκε το 2016, εξυπηρετεί 24 ώρες το 24ωρο, ολόκληρο το χρόνο, το σύνολο της επιχειρησιακής δραστηριότητας και των λειτουργιών του Ομίλου Coca-Cola HBC σε 28 χώρες, ενώ απέσπασε παγκόσμια διάκριση στα WITSA Global ICT Excellence Awards.
Την επένδυση στο Data Center ακολούθησε το 2017 ο ανασχεδιασμός και η αναβάθμιση της ΙΤ υποδομής που υποστηρίζει την εφαρμογή SAP Business Warehouse, για να υλοποιήσει μια από τις μεγαλύτερες εγκαταστάσεις SAP HANA στην Ευρώπη, για την Coca-Cola HBC.
Το συνολικό ύψος των τριών επενδύσεων του Ομίλου Coca-Cola HBC στην τεχνολογία ανέρχεται σε 57 εκατομμυρίων ευρώ τα τελευταία 3 χρόνια.
Είναι το 3ο έργο ICT που υλοποιεί ο Όμιλος ΟΤΕ για την Coca-Cola HBC και το πιο σύνθετο στον τομέα των υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης που έχει αναλάβει.
Οι υπηρεσίες υποστήριξης συστημάτων Πληροφορικής θα παρέχονται από τον Όμιλο ΟΤΕ σε 26.000 χρήστες της Coca-Cola HBC,σε 19 χώρες, (Ελλάδα, Κύπρος, Βουλγαρία, Βόρεια Ιρλανδία, Ιρλανδία, Ρουμανία, Ελβετία, Ιταλία, Αυστρία, Σλοβενία, Βοσνία, Κροατία, Νιγηρία, Σερβία, Ουγγαρία, Πολωνία, Τσεχία, Σλοβακία, FYROM) 24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες το χρόνο και στη μητρική τους γλώσσα, εξασφαλίζοντας έτσι την αποτελεσματική διαχείριση και επίλυση θεμάτων σε όλα τα εταιρικά πληροφοριακά συστήματα (Ordering, CRM, ERP, HR, κ.α.). Οι υπηρεσίες παρέχονται ήδη σε 8 από τις 19 χώρες.
Με αφορμή τη νέα επένδυση στην τεχνολογία, η κ. Γιώτα Λαμπροπούλου, Group Business Solutions & Systems Manager, Coca-Cola HBC με ευθύνη για 13 χώρες, σημείωσε: «Είμαστε περήφανοι που φέραμε στην Ελλάδα μια ακόμα στρατηγική επένδυση και που ο Όμιλος μας, η Coca-Cola HBC, επιλέγει την Ελλάδα και τον Όμιλο ΟΤΕ για την τρίτη κατά σειρά, μεγάλης κλίμακας επένδυση τεχνολογίας τα τελευταία τρία χρόνια. Συνολικά, οι επενδύσεις του Ομίλου Coca-Cola HBC σε υπηρεσίες τεχνολογίας στην Ελλάδα από το 2015 ανέρχονται σε 57 εκατομμύρια ευρώ και έχουν πολλαπλό όφελος για τη χώρα: κομβικός ρόλος σε υπηρεσίες υψηλής προστιθέμενης αξίας στην ευρύτερη περιοχή και συμβολή στην απασχόληση των νέων, ταλαντούχων ανθρώπων, ώστε να συνεχίσουν να εργάζονται στον τόπο τους».
«Οι υπηρεσίες υποστήριξης IT είναι το τρίτο μεγάλο έργο τεχνολογίας που αναλαμβάνουμε για την Coca-Cola HBC και το πρώτο έργο τεχνικής υποστήριξης τόσο μεγάλης έκτασης, που υλοποιεί ο Όμιλος ΟΤΕ. Η επέκταση της συνεργασίας μας με την Coca-Cola HBC επιβεβαιώνει την τεχνογνωσία και την αξιοπιστία του Ομίλου ΟΤΕ στην υλοποίηση μεγάλων και σύνθετων ICT έργων. Με τις καινοτόμες υπηρεσίες και τεχνολογικές λύσεις που παρέχουμε, βοηθάμε τις επιχειρήσεις να ηγηθούν στη νέα ψηφιακή εποχή», δήλωσε σχετικά ο Chief Commercial Officer Business Segment Ομίλου ΟΤΕ, κ. Γρηγόρης Χριστόπουλος.
Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία και την εξειδίκευση της θυγατρικής του COSMOTE, e-value σε υπηρεσίες Contact Center, ο Όμιλος ΟΤΕ ανέπτυξε νέες συνδυαστικές, πολυγλωσσικές υπηρεσίες IT Service Desk, δημιουργώντας δυο κέντρα εξυπηρέτησης αποκλειστικά για τις ανάγκες του Ομίλου Coca-Cola HBC. Ο σχεδιασμός του έργου επιτρέπει στο προσωπικό τεχνικής υποστήριξης, με τη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών και αυτοματισμών, να διαγνώσει, αναλύσει, διαχειριστεί και να συντονίσει απομακρυσμένες ενέργειες εξυπηρέτησης και επίλυσης θεμάτων στα εταιρικά πληροφοριακά συστήματα της Coca-Cola HBC σε κάθε μία από τις 19 χώρες.
Επενδύσεις στην τεχνολογία με στρατηγικό συνεργάτη τον Όμιλο ΟΤΕ
Η συνεργασία του Ομίλου Coca-Cola HBC με τον Όμιλο ΟΤΕ για την υλοποίηση μεγάλων έργων τεχνολογίας, ξεκίνησε με τη δημιουργία ενός υπερσύγχρονου Data Center, που αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα τόσο στην Ελλάδα όσο και στην περιοχή της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής. Το Data Center, που ολοκληρώθηκε το 2016, εξυπηρετεί 24 ώρες το 24ωρο, ολόκληρο το χρόνο, το σύνολο της επιχειρησιακής δραστηριότητας και των λειτουργιών του Ομίλου Coca-Cola HBC σε 28 χώρες, ενώ απέσπασε παγκόσμια διάκριση στα WITSA Global ICT Excellence Awards.
Την επένδυση στο Data Center ακολούθησε το 2017 ο ανασχεδιασμός και η αναβάθμιση της ΙΤ υποδομής που υποστηρίζει την εφαρμογή SAP Business Warehouse, για να υλοποιήσει μια από τις μεγαλύτερες εγκαταστάσεις SAP HANA στην Ευρώπη, για την Coca-Cola HBC.
Το συνολικό ύψος των τριών επενδύσεων του Ομίλου Coca-Cola HBC στην τεχνολογία ανέρχεται σε 57 εκατομμυρίων ευρώ τα τελευταία 3 χρόνια.