17 Μαΐου 2018

Αδελφός της 19χρονης παιδοκτόνου: Η αδελφή μου χρειάζεται να φάει μια σφαλιάρα

Συγκλονισμένος ο αδελφός της 19χρονης που κατηγορείται οτι στραγγάλισε το νεογέννητο μωρό της και μετά με την βοήθεια της μητέρας της το πέταξε σε κάδο σκουπιδιών, μίλησε στους δημοσιογράφους στα δικαστήρια της Ευελπίδων.

Εκεί που θα βρεθεί σε λίγο η ιδια η 19χρονη για να καταθέσει στον ανακριτή. Οπως λέει ο αδελφός της που δεν θέλησε να δείξει το προσωπό του, αν είχε καταλάβει τι συμβαίνει, δεν θα είχε συμβεί το κακό. Αλλά δεν είχε καταλάβει τίποτα.. Τώρα η αδελφή του ζητάει συγνώμη, αλλά φυσικά, όπως λέει, η Δικαιοσύνη θα αποφασίσει. Εκείνος μια ζωή δούλευε για να μην τους λείψει τίποτα. Τώρα νιώθει προδομένος. Αλλα ζητάει να δώσει η δικαιοσύνη στην αδελφή του, μια ακόμα ευκαιρία. Είναι μικρή κοπέλα, λέει.

Ολόκληρος ο διάλογος του νεαρού με τους δημοσιογράφους:
  • Σε φώναξε η αδελφή σου και τι σου είπε;
Οτι είχε ένα πόνο στην μέση και έτρεχα να πάω να την βρώ να την βοηθήσω και μετά από λίγο μου είπε οτι σταμάτησε η μέση. Οτι είχε ένα σπυράκι στην μέση, και το έσπασε η μητέρα της και γι αυτό γύρισα κι εγώ πίσω στην δουλειά, που είχα φωνάξει και γιατρό βέβαια, και γύρισα πίσω. Αφού μου είπε οτι δεν χρειάζεται.
  • Οι επόμενες ημέρες πώς κύλισαν σπίτι; Η αδελφή σου είχε μια φυσιολογική ζωή;
Αφού πήγε και την Δευτέρα κανονικά στο σχολείο, δεν κατάλαβα τίποτα.
  • Τους 9 μήνες που ήταν έγκυος δεν είχε κάποια σημάδια που να σε βάλουν σε υποψίες; Κάτι περίεργο;
Οχι ποτέ, ποτέ. Και το είπα και στον ανακριτή, μακάρι να το είχα καταλάβει αυτό, δεν θα είχε συμβεί τίποτα κακό.
  • Είχες μια οργή όλο αυτόν τον καιρό για την αδελφή σου και την μητέρα σου.
Πάνω στον πόνο μου, εντάξει. Ημουν πολύ πονεμένος, δεν ήθελα να το πιστέψω. Τι να πώ.
  • Αφού ξανασυναντηθήκατε, ποιά ήταν τα πρώτα λόγια της αδελφής σου;
Εντάξει αυτές μου ζητούσαν να τις συγχωρέσω και εντάξει, αυτό θα το αποφασίσει η Δικαιοσύνη.
  • Γιατί στο έκρυψε;
Δεν το είπαμε αυτά. Απλά μου ζήτησε συγνώμη και μου ζητούσαν να μην κλαίω, να είμαι δυνατός για να τις βοηθήσω. Αυτά είπαμε στην ΓΑΔΑ.
  • Εσύ που έχεις σταθεί στο πλάι της πάρα πολλές φορές, και στο παρελθόν.
Ναί πάρα πολύ, απά τον θάνατο του πατέρα μου εδώ και έξι χρόνια, ναί.
  • Τι σου είπε εκείνη, τι ήταν αυτό που την οδήγησε.
Δεν τα έχουμε πεί αυτά.
  • Θα την συγχωρέσεις την Δήμητρα;
Εντάξει αυτό θα το αποφασίσει η Δικαιοσύνη. Εγώ είμαι αδελφός.
  • Στην προηγούμενη εγκυμοσύνη εσύ την είχες στηρίξει να πάει σε γιατρό, σε νοσοκομείο, να βρεί τα χρήματα..
Ηταν η αποφασή της και την σεβάστηκα. Μου το ζητήσανε
  • Αν σου έλεγε η αδελφή σου, ξέρεις είμαι έγκυος, τι θα έκανες;
Θα σεβόμουν την απόφασή της. Αν ήθελε να το κρατήσει θα το κρατούσαμε. Αφού μπορώ να συντηρώ δύο γυναίκες, θα μπορούσα και 3. Οτι και να ήταν η απόφασή της θα την σεβόμουνα. Δεν θα είχα επιτρέψει να γίνει με τίποτα αυτό το πράγμα.
  • Σε ακούσαμε να λές, με έθαψαν ζωντανό.
Εντάξει μίλησα πάνω στον πόνο μου. Δεν ξέρω αν ήταν σωστό να το πείς για την οικογένεια σου αυτό, αλλά εντάξει.
  • Τώρα σε τί κατάσταση είσαι;
Τώρα είμαι πολύ ήμερος. Είδα τα κορίτσια...
  • Αν όλα πάνε καλά σήμερα, τις περιμένεις στο σπίτι; Θα την στηρίξεις;
Εννοείτε βρε παιδιά αδελφή μου είναι.
  • Είπες πως έχετε και μια αδελφή που δεν μπορεί να κάνει παιδί;
Προσπαθεί τόσο καιρό δηλαδή, να κάνει παιδί. Αυτή είναι πολύ χάλια.
  • Εσύ ποιά θεωρείς οτι θα είναι μια δίκαιη τιμωρία; Με τι τιμωρία θα ήσουν ευχαριστημένος;
Αυτό είναι στο χέρι της δικαιοσύνης. Θα χρειαζόταν μια σφαλιάρα που λένε, αλλά κάτι που να συνεχίσεις την ζωή σου. Αφού είναι μικρή κοπέλα.
  • Ολες αυτές τις ημέρες εσύ τις περνάς πολύ δύσκολα. Πώς περνάνε αυτές οι ημέρες;
Εντάξει δεν περνάνε βρε παιδιά.
  • Απο τον κόσμο έχεις εισπράξει και στήριξη;
Πολύ αγάπη, την δύναμη που μου έχουν δώσει αυτοί δεν μπορώ να το περιγράψω. Δεν το περίμενα κιόλας, δεν περίμενα τόση αγάπη. Πραγματικά τους ευχαριστώ όλους..
  • Εσύ είσαι ένα παιδί που απο τα 14 έχεις δουλέψει πάρα πολύ σκληρά. Στο χωράφι μαζί με τον πατέρα σου.
Εχω κάνει διάφορες δουλειές. Νόμιζα οτι ώς προστάτης του σπιτιού αυτή είναι η υποχρέωσή μου. Να μην τους λείψει τίποτα. Ηταν υποχρέωσή μου, να μην αγχώνονται για τίποτα. Για το νοίκι για την ΔΕΗ η για το φαγητό. Ηταν υποχρέωσή μου, ως προστάτης του σπιτιού, ως άντρας, με δυο γυναίκες.
  • Αρα αυτή η απόκρυψη αυτού του γεγονότος, ένιωσες και προδομένος; Ηταν προδοσία.
Κατά κάποιο τρόπο ναι. Ενιωσα άσχημα αλλά ο καθένας μπορεί να κάνει λάθη. Και δεν ξέρω τώρα, η δικαιοσύνη θα αποφασίσει.
  • Την συγνώμη την δέχεσαι από την αδελφή σου;
Ναι την δέχομαι.