Ξέχασε πως είναι παίκτης της ΑΕΚ και πανηγύρισε σαν οπαδός. Ο Όγκνιεν Βράνιες έζησε με πάθος την πορεία της ΑΕΚ προς τη Νέα Φιλαδέλφεια και θέλησε να… μιμηθεί τους οπαδούς της ομάδας.Ο Βόσνιος αμυντικός άναψε ένα καπνογόνο πάνω στο πούλμαν και το πανηγύρισε. Ο Βράνιες ανέβασε το συγκεκριμένο video στο Instagram του