29 Ιουνίου 2018

Απειλητικό τηλεφώνημα για βόμβα στο ΥΠΕΣ -Αποκλείστηκε το κέντρο [εικόνες]

Για την τοποθέτηση δύο εκρηκτικών μηχανισμών στο υπ.Εσωτερικών προειδοποίησε άγνωστος, με τηλεφώνημά του σε εφημερίδα.

Συγκεκριμένα, το τηλεφώνημα έγινε στις 9.25 στην Εφημερίδα των Συντακτών και ο άγνωστος ανέφερε πως η πρώτη βόμβα θα εκραγεί στις 11.30 και η δεύτερη στις 12.

Στο σημείο βρίσκονται αστυνομικές δυνάμεις. Οι γύρω δρόμοι έχουν αποκλειστεί.

Κλειστή είναι αυτή την ώρα η οδός Σταδίου.



κλειστή η Σταδίου- φωτογραφία iefimerida









κλειστό το κεντρο απο απειλητικό τηλεφώνημα για βόμβα στο ΥΠΕΣ- φωτογραφία eurokinisi