Στο πόρισμα, σύμφωνα με τα «Νέα», μεταξύ άλλων αναφέρονται:
- στην κατάσβεση της πυρκαγιάς συμμετείχε ένα μόνο εναέριο μέσο σε σχέση με τα 13 που συμμετείχαν στην κατάσβεση της φωτιάς στην Κινέτα που είχε ξεσπάσει νωρίτερα την ίδια ημέρα.
- υπήρξε καθυστέρηση 30 λεπτών στην κινητοποίηση της πυροσβεστικής για τη φωτιά στο Νταού Πεντέλης.
- ελικόπτερο που επόπτευε την πυρκαγιά στην Κινέτα και ύστερα στάληθηκε στο Μάτι, έμεινε από καύσιμα.
- υπήρξε πλήρης σύγχυση και εσφαλμένες αντιδράσεις στο Συντονιστικό Κέντρο της Πυροσβεστικής σε σχέση με την πορεία της φωτιάς παρότι υπήρχαν αναφορές από αξιωματικούς που βρίσκονταν επιτόπου στο Μάτι.
- από μετεωρολογικά στοιχεία προκύπτει ότι ο άνεμος είχε ταχύτητα 70χλμ/ώρα και όχι 110χλμ./ώρα όπως υποστήριξαν υπηρεσιακοί και κυβερνητικοί παράγοντες.
- το Μάτι δεν περιλαμβανόταν στη λίστα της Πυροσβεστικής με τις 36 περιοχές της Αττικής με άναρχη δόμηση, μέσα στο δάσος, ώστε να λαμβάνονται ειδικά μέτρα προστασίας στην εν λόγω περιοχή.
- υπήρξε μοιραίο λάθος της ΕΛΑΣ με τη διοχέτευση οχημάτων στη λεωφόρο Ποσειδώνος στο Μάτι όταν έκλεισε η λεωφόρος Μαραθώνος.
- το συντονιστικό όργανο της περιφέρειας συνεδρίασε μετά την καταστροφή.
- στο πόρισμα περιλαμβάνονται αναλυτικές αναφορές για τις κινήσεις και τις επιλογές στις οποίες θα έπρεπε με βάση το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο να προχωρήσουν τα ανώτατα στελέχη της Πυροσβεστικής.