07 Σεπτεμβρίου 2018

Γεύμα Αντώνη Σαμαρά – Άδωνι Γεωργιάδη στην Καλαμάτα

Πριν την ομιλία του αντιπροέδρου της ΝΔ

Στο κέντρο Λιμένι στην Καλαμάτα γευμάτισαν το μεσημέρι της Παρασκευής ο πρώην πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς με τον αντιπρόεδρο της ΝΔ, Άδωνι Γεωργιάδη.

Ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας θα είναι κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης που διοργανώνει σήμερα στις 8.30 το βράδυ η Δημοτική Τοπική Οργάνωση Καλαμάτας του κόμματος. Νωρίτερα, στις 8 το βράδυ ο κ. Γεωργιάδης θα παραχωρήσει συνέντευξη Τύπου

Στο γεύμα έδωσαν το παρών η πρόεδρος της ΝΟΔΕ Μεσσηνίας, Νατάσα Κυριακοπούλου, η πρόεδρος της ΔΗΜΤΟ Καλαμάτας, Άντζελα Σκλήκα και ο κ. Σταμούλης, συνεργάτης του αντιπροέδρου της ΝΔ.

Πηγή: https://www.parapolitika.gr/article/gevma-antoni-samara-adoni-georgiadi-stin-kalamata