Πραγματικά δεν υπάρχουν λόγια για τέτοιους ανθέλληνες! Σύμφωνα με τον Φίλη «είναι νότιος Αλβανία, όχι Βόρειος Ήπειρος"... και πριν οι ανθέλληνες φέρουν σαν παράδειγμα τη μουσουλμανική μειονότητα και μας πουν "φαντάζεστε τι θα κάναμε αν ύψωναν την τούρκικη σημαία στη Θράκη;" να τους ενημερώσουμε: ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΤΕΒΑΖΑΜΕ ΑΜΕΣΑ αφού η μειονότητα της Θράκης είναι θρησκευτική... σε αντίθεση με τη μειονότητα της Βορείου Ηπείρου (ούπς μου ξέφυγε) που είναι ελληνική με αποτέλεσμα να μπορεί να χρησιμοποιεί τα εθνικά μας σύμβολα και να γιορτάζει τις εθνικές μας εορτές... ΓΚΕΚΕ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ! Ε ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ! https://twitter.com/omadaalithias
Δείτε όλο το βίντεο για να μην λέει "η μονταζιέρα ΝΔ παραποίησε τις δηλώσεις μου"