Πως δεν το είχαμε σκεφτεί τόσο καιρό αυτό το θέμα που βάζει ο Δουζίνας (ξέρετε μωρέ... αυτός που έχει ένα κουμπί ON-OFF στο κεφάλι); Πιστεύω ότι η Μέρκελ παραιτείται επειδή όπως λέει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ το θέμα αυτό το έχει θέσει και διεθνώς, οπότε η Μέρκελ αντί να πληρώσει, εκτός από τις γερμανικές αποζημιώσεις και τις Δουζίνιες αποζημιώσεις, προτίμησε να την κάνει με ελαφρά...https://twitter.com/omadaalithias