12 Νοεμβρίου 2018

Τα… τρία «όχι» των τηλεοπτικών αδειών και ο Κόκκαλης

Αποτελεί κοινό μυστικό ότι η εκδήλωση ενδιαφέροντος από την πλευρά του εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη, αναφορικά με τις δύο αδιάθετες τηλεοπτικές άδειες, προκάλεσε κινητικότητα στο Μέγαρο Μαξίμου.

Συγκεκριμένα, με εντολή του Αλέξη Τσίπρα, οι υπουργοί Αλέκος Φλαμπουράρης και Νίκος Παππάς ανέλαβαν να προσεγγίσουν επιχειρηματίες που έχουν τη δυνατότητα να επενδύσουν στο συγκεκριμένο project.

Στο πλαίσιο αυτό και σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες της στήλης, ο υπουργός Επικρατείας προσέγγισε τον Δημήτρη Μελισσανίδη, μεταφέροντας ουσιαστικά την επιθυμία του πρωθυπουργού να συμμετάσχει ο επιχειρηματίας στον διαγωνισμό για τις δύο τηλεοπτικές άδειες. Και ενώ αρχικώς τα πράγματα έδειχναν να οδηγούνται σε καλό δρόμο, οι εξελίξεις με την Aegean από την άλλη άκρη του Ατλαντικού ουσιαστικά μετέβαλαν τους αρχικούς σχεδιασμούς της κυβέρνησης.

Πριν όμως από αυτό, ο κ. Μελισσανίδης φέρεται ότι κατέστησε σαφές πως ενδιαφέρεται να συμμετάσχει στον διαγωνισμό.

Την ίδια ώρα, ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Νίκος Παππάς, φέρεται να προσέγγισε τόσο τον εφοπλιστή Βίκτωρα Ρέστη όσο και τον ισχυρό άνδρα της 24Media, Δημήτρη Μάρη, θέλοντας να βολιδοσκοπήσει τις προθέσεις τους. Ωστόσο, και οι δύο επιχειρηματίες φαίνεται να έδειξαν απροθυμία να ασχοληθούν με την τηλεόραση. Η εξέλιξη αυτή δυσκολεύει την επίτευξη του στόχου που είχε θέσει η κυβέρνηση, που δεν ήταν άλλος από την ύπαρξη τριών (τουλάχιστον) συμμετοχών, μαζί με τον κ. Μαρινάκη στη διαδικασία χορήγησης των δύο αδιάθετων τηλεοπτικών αδειών.

Με δεδομένη αυτή την εξέλιξη, το Μέγαρο Μαξίμου στρέφει τώρα την πίεσή του προς την πλευρά του επιχειρηματία Ντίνου Κόκκαλη, ευελπιστώντας ότι θα τον πείσει να συμμετάσχει στον διαγωνισμό, είτε αυτόνομα είτε μέσω ενός διευρυμένου επιχειρηματικού σχήματος.

Ομως, και ο κ. Κόκκαλης δεν δείχνει πρόθυμος να μπει στη διαδικασία να επενδύσει στο τηλεοπτικό πεδίο.

Από τη στιγμή που το ΕΣΡ ετοιμάζεται να προκηρύξει τις δύο άδειες μέχρι τα τέλη του χρόνου, είναι σαφές ότι στενεύουν τα περιθώρια για την κυβέρνηση, προκειμένου να βρει επιχειρηματίες διαθέσιμους να διεκδικήσουν τηλεοπτική συχνότητα.

Πηγή: Secret