15 Ιανουαρίου 2019

Σπύρος Δανέλλης: Ήμουν πάντα πιστός στις αρχές μου (ΒΙΝΤΕΟ)

Ο Σπύρος Δανέλλης πριν από λίγο τοποθετήθηκε από το βήμα της Βουλής για την στάση που επέλεξε να ακολουθήσει και να στηρίξει την κυβέρνηση δίνοντας ψήφο εμπιστοσύνης και στηρίζοντας την Συμφωνία των Πρεσπών.

Ο βουλευτής ο οποίος διαγράφηκε από την κοινοβουλευτική ομάδα του Ποταμιού είπε: «Σε όλη μου τη δημόσια διαδρομή, γνώμονάς μου ήταν πάντα η συνέπεια στις αρχές και στη συνείδησή μου και σε ένα τέτοιο ζήτημα που είναι ταυτοτικό και συνειδησιακό»

Ακόμα ο ανεξάρτητος πλέον βουλευτής συνέχισε: «Η δημοκρατία απαιτεί έναν άλλον πολιτικό πολιτισμό και όχι την ευκολία της μικροκομματικής αξιοποίησης της κάθε στιγμής», υπογράμμισε στη συμφωνία των Πρεσπών και συνέχισε: «Η κοινωνία μας, μέσα σε σύγχυση, σε οργή, είναι εύκολο θύμα και εύκολο θήραμα χειραγώγησης από τους εχθρούς της Δημοκρατίας και του Κοινοβουλευτισμού, όσοι πιστεύουν πραγματικά στον Κοινοβουλευτισμό, πρέπει να είναι εξαιρετικά προσεκτικοί σε αυτά τα ζητήματα».