10 Ιανουαρίου 2019

ΒΙΝΤΕΟ-FAKE NEWS ΣΥΡΙΖΑίων! Διαψεύδει ο Άδωνις ότι είπε στη Γεννηματά να τού δώσει το ΠΑΣΟΚ για να το πάει στο 10%

 Ξεκάθαρη και σαφέστατη ήταν η διάψευση που έκανε ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Άδωνις Γεωργιάδης σχετικά με τα όσα ανέφερε ο Βασίλης Σκουρής στο News247 ότι είπε για το ΠΑΣΟΚ και τη Φώφη Γεννηματά. Σύμφωνα με το news247, στο πλαίσιο της ραδιοφωνικής εκπομπής, στους 88,6, στο ραδιόφωνο του news24/7, ο κ. Γεωργιάδης αποκάλυψε ότι πρόσφατα είπε και στην ίδια τη Φώφη Γεννηματά, κάνοντας πλάκα, σε μια συνομιλία που είχαν: «Φώφη, δώσε μου εμένα την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ και θα το πάω στο 10% σε λίγες μόνο ημέρες».

Κάτι τέτοιο διέψευσε σήμερα ο Άδωνις Γεωργιάδης σε τηλεοπτική του συνέντευξη στον ΣΚΑΪ και την εκπομπή «Αταίριαστοι». 

«Ό, τι έχει το όνομά μου παίρνει μεγάλη έκταση», είπε αρχικά και συνέχισε: «Ακούστε ποιο είναι το παράπονό μου: Να σχολιάζουν αυτά που λέω, πολύ ευχαρίστως, να σχολιάζουν αυτά που δεν λέω όχι…». 

«Λοιπόν εγώ παραπολιτικά γενικώς δεν διαψεύδω, το συγκεκριμένο το διαψεύδω, δεν έχω πει τέτοιο πράγμα, είναι φανταστικός όλος αυτός ο διάλογος με την κα Γεννηματά, την οποία την εκτιμώ και τιμώ, ήμασταν μαζί στην ίδια κυβέρνηση και ξέρω τι δουλειά έκανε στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας», είπε ο αντιπρόεδρος της ΝΔ. 

«Μακριά από μένα παραπολιτικά που μόνο σκοπό έχουν να πλήξουν», κατέληξε ο Άδωνις Γεωργιάδης. Η απάντησή του μετά το 11.45 του παρακάτω βίντεο