16 Μαρτίου 2019

Survivor 3: Εισέβαλε στο ριάλιτι ο Πατρίκ Ογκουνσότο -Εχασε στο πρώτο αγώνισμα [βίντεο]

Ο Πατρίκ Ογκουνσότο μπήκε στο Survivor 3 και είναι έτοιμος να δώσει τα πάντα στους στίβους μάχης.

Ο Σάκης Τανιμανίδης ανακοίνωσε την είσοδο του παίκτη και εκείνος στάθηκε ανάμεσα στους συμπαίκτες του, οι οποίοι τον χειροκρότησαν και έδειξαν να χαίρονται με την άφιξή του.

«Είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ και θα παίξω με τους Έλληνες παίκτες. Είμαστε ομάδα και είμαι εδώ για να κερδίσουμε. Είμαι Κρητικός. Είμαι από τα Ανώγεια. Μπορεί να γεννήθηκα στη Νιγηρία, αλλά νιώθω Έλληνας… Εχω αφήσει ένα μωρό πίσω στην Ελλάδα, είναι τριών μηνών, αλλά εγώ είμαι εδώ τώρα…», είπε ο ποδοσφαιριστής που έχει αγαπηθεί από τους Ελληνες φιλάθλους.


Στο πρώτο του στίβο μάχης, ο Ογκουνσότο τα πήγε αρκετά καλά, ωστόσο, έχασε από τον Τούρκο Χακάν.