24 Απριλίου 2019

Το περιστατικό με τον Ανδρέα Παπανδρέου που διηγήθηκε ο Φλωρινιώτης

Στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές κατεβαίνει ο Γιάννης Φλωρινιώτης και όπως λέει τα μηνύματα που παίρνει από το λαό της Θεσσαλονίκης είναι αισιόδοξα για την εκλογή του. Ο Γιάννης Φλωρινιώτης θα είναι υποψήφιος με τον συνδυασμό του Παναγιώτη Ψωμιάδη.

Μιλώντας στο ΣΚΑΪ ανέφερε ότι «κατά καιρούς είχα πολλές προτάσεις και για βουλευτής, αλλά έλεγα πως δεν το έχω εγώ με την πολιτική. Δώστε να κάνω κάτι στο χώρο μου. Τώρα τελευταία επειδή γνωρίζω τον Παναγιώτη Ψωμιάδη, είναι αυθεντικός είναι ένας άνθρωπος της διπλανής πόρτας που είναι και φίλος μου, είδα την αγάπη του κόσμου» είπε αρχικά ο κ. Φλωρινιώτης.

«Διαπίστωσα ότι η πολιτική έχει μια μαγεία. Άλλαξα άποψη και άρχισε να μου αρέσει. Τελικά με έπεισαν και αποφάσισα να κατέβω στις εκλογές. Πέρασα πάρα πολύ ωραία με τον κόσμο και άλλωστε εμένα μου αρέσει να δοκιμάζω πράγματα. Θα το κάνω σωστά και με ειλικρίνεια«.

Σε ερώτηση σχετικά με το τι λείπει από τη Θεσσαλονίκη ανέφερε ότι «δεν ξέρω τι λείπει. Θα δω τι λείπει. Εγώ πάντως περνάω πολύ ωραία όποτε πηγαίνω εκεί. Η Θεσσαλονίκη είναι η πιο όμορφη πόλη του κόσμου».

Διηγήθηκε, τέλος, ένα περιστατικό με τον Ανδρέα Παπανδρέου από τη Θεσσαλονίκη: «Ήμουν στο Μακεδονία Παλλάς και ήρθε ο Παπανδρέου και μίλησε σε χιλιάδες ανθρώπους. Εγώ μόλις βγήκα από το ξενοδοχείο με είδαν και άρχισαν να με αποθεώνουν και τότε μου είπαν ότι ο πρόεδρος νόμιζε ότι φώναζαν για τον ίδιο και πήραν τηλέφωνο για να βγει ξανά ο πρόεδρος και του απάντησαν ότι ήταν για τον Φλωρινιώτη η αποθέωση».

Ο Γιάννης Φλωρινιώτης εμφανίστηκε ανανεωμένος στο πλατό του ΣΚΑΪ και παρουσίασε τη φωτογραφία που θα μπει στο προεκλογικό του φυλλάδιο.

Υπενθυμίζεται ότι την ανακοίνωση έκανε μέσω facebook ο επικεφαλής του συνδιασμού και υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης Παναγιώτης Ψωμιάδης, γράφοντας: «Τρελή αγάπη για τη Θεσσαλονίκη για την Τουμπα..Γιάννη μου σε ευχαριστω…Με άρεσαν οι προτάσεις σου…Αλλά θα κλείσουμε και πολλά στόματα…».