Ο υφυπουργός Εξωτερικών, Μάρκος Μπόλαρης, θα μεταβεί το πρωί του Μεγάλου Σαββάτου στα Ιεροσόλυμα, ώστε να παραστεί στην τελετή της Αφής του Αγίου Φωτός στον Ιερό Ναό της Αναστάσεως.Ο υφυπουργός Εξωτερικών θα επιστρέψει με το κυβερνητικό αεροσκάφος μεταφέροντας το Άγιο Φως στις 18:30 στην Αθήνα.