Από το αγκάθι της ήττας βγήκε... ρόδο! Ο Τσιτσιπάς έγραψε στο Instagram ένα μάθημα ζωής για κάθε αθλητή μετά το συγκλονιστικό ματς με τον Βαβρίνκα και η Σάκκαρη του χάρισε ένα δημόσιο μήνυμα αγάπης!Ο Έλληνας τενίστας βρήκε ξανά τρόπο να αποθεώσει τον Ελβετό αντίπαλό του, τονίζοντας πως βίωσε ένα μάθημα ζωής, που δεν έχει πάρει ξανά στα 20 χρόνια που ζει, με την χαρακτηριστική φράση «αυτό λέγεται ζωή» και πραγματοποιώντας την ανάρτηση της χρονιάς στο Instagram.
Αναλυτικά, όσα έγραψε:
«Σήμερα ένιωσα κάτι που δεν μπορώ πραγματικά να εξηγήσω. Σήμερα ήταν η πρώτη φορά σε όλη μου τη ζωή, στα είκοσι χρόνια ύπαρξης μου που ένιωσα αυτή την "αύρα", τον πραγματικό ορισμό της λέξης, τον ανταγωνισμό. Όχι οποιοδήποτε είδος ανταγωνισμού όμως, ήταν διαφορετικό από οποιαδήποτε άλλη στιγμή, οποιαδήποτε άλλη μάχη, οποιαδήποτε άλλη στιγμή στο γήπεδο του τένις.
Υπάρχει κάτι σχετικά με σήμερα που δεν θα μπορώ να εξηγήσω. Είναι ένα συναίσθημα που με κάνει να εκτιμώ το άθλημα που επέλεξα να κυνηγήσω στη ζωή μου ως καριέρα. Η πικρή γεύση αυτής της απώλειας είναι κάτι ανεξήγητο.
Ο Σταν Βαβρίνκα κάνει το άθλημα μας αληθινό και ρεαλιστικό. Είναι κάτι που είναι σπάνιο να βρεις στον κόσμο που είμαστε. Είναι κάτι μοναδικό. Υπάρχει γοητεία και χάρισμα σε αυτό. Και οι δύο παλέψαμε, και οι δύο πήγαμε πέρα από τα όρια μας, και οι δύο βιώσαμε τύχη και το πεπρωμένο μας τράβηξε σε αυτό το παριζιάνικο κορτ μετά από πέντε ώρες σωματικής και ψυχικής ταλαιπωρίας.
Πραγματικά δεν ξέρω αν αυτό που νιώθω αυτή τη στιγμή είναι θετικό ή αρνητικό. Δεν υπάρχει διπολική επίδραση σε αυτό. Σήμερα έμαθα κάτι που κανένα σχολείο, καμία τάξη, κανένας δάσκαλος δεν θα μπορούσε να διδάξει. Λέγεται, ζωντανή ζωή!».
Λίγο αργότερα, η Μαρία Σάκκαρη αντέδρασε σε αυτή την ανάρτηση, αναφέροντας πως ο Τσιτσιπάς είναι ο πρωταθλητής της καρδιάς της. Οι σχέσεις μεταξύ των δύο... συναδέλφων, άλλωστε, είναι εξαιρετικές και ανάβει περισσότερο η «φωτιά» περί σχέσης.

Είναι «ευτυχισμένοι μαζί» Στέφανος και Μαρία;
Στην πόλη του φωτός και του έρωτα, η φήμη... για τη σχέση Τσιτσιπά-Σάκκαρη κάνει πάρτι! Το SDNA τόλμησε να κάνει ελαφρως... πικάντικο ρεπορτάζ, ρωτώντας απευθείας στην... πηγή, δηλαδή τον Στέφανο.
Τον τελευταίο καιρό έχουν φουντώσει οι φήμες παγκοσμίως ότι η σχέση του Στέφανου Τσιτσιπά με τη Μαρία Σάκκαρη είναι κάτι παραπάνω από φιλική! Ειδικά εδώ στο Παρίσι, στα γήπεδα του Roland Garros, οι πάντα... κουτσομπόληδες δημοσιογράφοι ψάχνουν μια απάντηση στο ερώτημα που γαργαλάει όλους. Είναι μαζί Στέφανος και Μαρία;
Κάτι τα... ρομαντικά tweets του Στέφανου, κάτι τα σχόλια που κάνει ο ένας στον άλλο στα social media, δεν ήθελε και πολύ για να κυκλοφορήσει εντόνως το σενάριο ότι οι δυο τους είναι ζευγάρι!
Πριν λίγες μέρες κυκλοφόρησε το νέο vlog του Τσιτσιπά στο οποίο είναι guest η Σάκκαρη και αυτό... αναστάτωσε ακόμα περισσότερο τους θαυμαστές τους.
Στο βίντεο, βλέπετε, φαίνεται ότι οι δυο τους ταξίδεψαν μαζί από το Μόντε Κάρλο στο Παρίσι, αλλά εκείνο που έκανε ακόμα περισσότερη εντύπωση είναι μια ατάκα του Τσιτσιπά, την οποία είχε τουιτάρει πριν λίγες μέρες.
«Τα πιο όμορφα μάτια δεν τα κρίνεις μόνο από το χρώμα τους, αλλά από την ζημιά που προκαλούν όταν σε κοιτούν», λέει στο βίντεο ο Στέφανος την ώρα που βρίσκεται στο αυτοκίνητο με τη Μαρία...
Δείτε το βίντεο από το 11.20.
Αυτό το βίντεο, λοιπόν, έχει κάνει τους περισσότερους να καταλήξουν στο συμπέρασμα ότι οι δύο κορυφαίοι Έλληνες τενίστες είναι μαζί!
Εκμεταλλευόμενοι το... θάρρος που έχουμε με τον νεαρό τενίστα, τον ρωτήσαμε μετά τον αγώνα με τον Φίλιπ Κραΐνοβιτς αν θέλει να σχολιάσει τα... σχόλια.
«Από τη στιγμή που ανέβασες το vlog ακούγονται διαφορα σενάρια για σένα και τη Μαρία. Έχεις να πεις κάτι πάνω σε αυτό;», ήταν η ερώτηση που του απευθύναμε, κλέβοντας για ένα απόγευμα τη δόξα από τους... πανελίστες των μεσημεριανών εκπομπών.
Η απάντησή του δεν έλυσε ακριβώς τον γρίφο, αλλά ο έξυπνος τρόπος που το διαχειρίστηκε μεγάλωσε το μυστήριο, καθώς δεν έδειξε καμία διάθεση να αρνηθεί κάτι.
«Τι να πω; Είμαι ευχαριστημένος, είμαι χαρούμενος και όλα είναι καλά. Πιστεύω και αυτή το ίδιο!»
Και γιατί να το αρνηθεί αν της Ελλάδος τα αγαπημένα παιδιά, είναι και μεταξύ τους αγαπημένοι; Δεν θα το κρύψουμε: θα μας άρεσε πολύ να είναι ζευγάρι!
Είναι νέοι, ωραίοι, και δοξάζουν την χώρα μας σε ένα αθλημα που μέχρι πρόσφατα δεν υπήρχε στον... παγκόσμιο χάρτη. Το πολύ πολύ τώρα να αποτελέσει και trend για έναν ακόμα ωραίο λόγο!
Το βέβαιο είναι, όπως είπε και ο ίδιος ο Στέφανος, ότι θα αποτελέσουν τενιστικό ζευγάρι στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο...
Τα πιο όμορφα μάτια δεν τα κρίνεις μόνο απο το χρώμα τους, αλλά απο την ζημιά που προκαλούν όταν σε κοιτούν.— Stefanos Tsitsipas (@StefTsitsipas) 25 Μαΐου 2019
Τα πιο όμορφα μάτια δεν τα κρίνεις μόνο απο το χρώμα τους, αλλά απο την ζημιά που προκαλούν όταν σε κοιτούν.— Stefanos Tsitsipas (@StefTsitsipas) 25 Μαΐου 2019
It’s possible, she said. pic.twitter.com/hXqQQCwRT1— Stefanos Tsitsipas (@StefTsitsipas) 22 Μαΐου 2019
'
Βίκυ Γεωργάτουsdna.gr