Μετά τον σάλο που δημιουργήθηκε με τα καλαμαράκια που κόστισαν 591 ευρώ, το εστιατόριο της Μυκόνου θέλησε να αποδείξει ότι προσφέρει μια αξεπέραστη γαστρονομική εμπειρία και high end υπηρεσίες.
Για αυτόν τον λόγο, το εστιατόριο της Μυκόνου δημιούργησε ένα διαφημιστικό που θυμίζει τρέιλερ ταινίας, με πρωταγωνίστρια μια γοργόνα. Το σενάριο θέλει το θαλάσσιο πλάσμα να κολυμπά στη θάλασσα της Μυκόνου και να φτάνει στη στεριά λόγω ενός έρωτα. Εκεί, μαγεύεται από την ατμόσφαιρα του εστιατορίου, που προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις με το κόστος για τα καλαμαράκια του.
Το βίντεο-υπερπαραγωγή του εστιατορίου της Μυκόνου με τα καλαμαράκια
Το διαφημιστικό του εστιατορίου της Μυκόνου δεν είναι μια απλή παραγωγή, καθώς σε αυτό πρωταγωνιστεί η Χριστίνα Φαμέλη, που έγινε γνωστή στο ευρύ κοινό από την ταινία του Μανούσου Μανουσάκη «Ουζερί Τσιτσάνης». Η ηθοποιός φορά ουρά γοργόνας που ζυγίζει 15 κιλά και ήρθε από εξειδικευμένο γραφείο της Αμερικής που προμηθεύει χολιγουντιανές παραγωγές. Το κόστος της ουράς άγγιξε τα 5.000 ευρώ. Μάλιστα, η Χριστίνα Φαμέλη χρειάστηκε να κάνει ειδικά μαθήματα κολύμβησης για να τα καταφέρει, ενώ δύο δύτες και ένας ναυαγοσώστης βρίσκονταν δίπλα της κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων.
Τα κοσμήματά της κόστισαν 6.000 ευρώ, ενώ ένα ολόκληρο επιτελείο, από στιλίστες, μακιγιέρ και ενδυματολόγο, δούλευε πυρετωδώς. Η μουσική συντέθηκε αποκλειστικά για το διαφημιστικό, και μάλιστα οι υπεύθυνοι απευθύνθηκαν σε 10 καλλιτέχνες. Σύμφωνα με το mykonoslive.tv, το συνολικό κόστος άγγιξε τα 50.000 ευρώ.
Η απάντηση του ιδιοκτήτη του εστιατορίου στη Μύκονο
Ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου στη Μύκονο, μιλώντας στο Open μετά τον μίνι σάλο, δήλωσε ότι η παρέα εννέα ατόμων παρήγγειλε 4 κιλά καλαμάρι, το οποίο κοστίζει 100 ευρώ το κιλό. Μάλιστα, υπογράμμισε ότι το εστιατόριο προσφέρει high end υπηρεσίες και απευθύνεται σε υψηλό πελατολόγιο.