Την παραίτησή του υπέβαλε στον υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κωστή Χατζηδάκη ο Μανόλης Παναγιωτάκης, ο πρόεδρος της ΔΕΗ.Ο κ. Χατζηδάκης όπως έγινε γνωστό έκανε δεκτή την παραίτησή του. Παρ’ όλα αυτά ο κ. Παναγιωτάκης θα μείνει στην θέση του μέχρι να βρεθεί ο αντικαταστάτης του.