10 Ιουλίου 2019

Παραιτήθηκε ο πρόεδρος της ΔΕΗ, Μανόλης Παναγιωτάκης

Την παραίτησή του υπέβαλε στον υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κωστή Χατζηδάκη ο  Μανόλης Παναγιωτάκης, ο πρόεδρος της ΔΕΗ.

Ο κ. Χατζηδάκης όπως έγινε γνωστό έκανε δεκτή την παραίτησή του. Παρ’ όλα αυτά ο κ. Παναγιωτάκης θα μείνει στην θέση του μέχρι να βρεθεί ο αντικαταστάτης του.