Ο Υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας έδωσε εντολή στον Γενικό Επιθεωρητή του Σώματος Επιθεωρητών Υπηρεσιών Υγείας και Πρόνοιας για διενέργεια ένορκης διοικητικής εξέτασης, προκειμένου να προσδιοριστούν τυχόν υπάρχουσες ευθύνες σχετικά με την μη κάλυψη με ιατρούς, κατά τον τρέχοντα μήνα, του Παιδιατρικού Τμήματος του Γενικού Νοσοκομείου Σάμου «Άγιος Παντελεήμων».Υπενθυμίζεται ότι ο Βασίλης Κικίλιας είχε δώσει εντολή στη διοικήτρια της 2ης Υγειονομικής Περιφέρειας Πειραιώς και Αιγαίου Όλγα Ιορδανίδου να προχωρήσει σε όλες τις σχετικές ενέργειες, προκειμένου να μετακινηθεί ο διευθυντής παιδιατρικής του Κέντρου Υγείας Καρλοβασίου Σάμου στο νοσοκομείο Σάμου, για την κάλυψη των αναγκών της παιδιατρικής κλινικής του ιδρύματος.
Παρόλα αυτά ακόμα και σήμερα λειτουργεί χωρίς παιδίατρο.