Ο Βασίλης Κικίλιας ανήρτησε το εξής σχόλιο στο Instagram:
«Κάποτε το τσιγάρο ήταν "μαγκιά". Το 2019 μαγκιά είναι να μην καπνίζεις. Και τουλάχιστον να σέβεσαι όσους δε θέλουν να εισπνέουν τον καπνό σου. Ευχαριστώ τα παιδιά της @ONNED για το μεγάλο ενδιαφέρον, σε μια συζήτηση διαφορετική, για τον αντικαπνιστικό νόμο. #το_αύριο_τώρα».