27 Ιανουαρίου 2020

Κόμπι Μπράιντ: Και όμως, είχε πάρει και Οσκαρ -Για ένα εκπληκτικό φιλμ [βίντεο]

Ο θρύλος του ΝΒΑ Κόμπι Μπράιντ εκτός από τις νίκες στα παρκέ είχε διαγράψει και μια ακόμη σπουδαία νίκη: Πριν δύο χρόνια είχε φύγει από το Dolby Theater με το χρυσό αγαλματίδιο των Οσκαρ.

Ανατρέχοντας στη συναρπαστική ζωή του Κόμπι Μπράιαντ, λίγες ώρες μετά την είδηση για το δυστύχημα με ελικόπτερο στο οποίο έχασε τη ζωή του μαζί με την κόρη του, στεκόμαστε σε μία λαμπερή βραδιά.

«Dear Basketball», το αντίο του Κόμπι Μπράιαντ στο μπάσκετ

Τη βραδιά των Οσκαρ 2018 όπου ο Κόμπι Μπράιαντ κέρδισε χρυσό αγαλματίδιο στην κατηγορία της Καλύτερης Ταινίας Μικρού Μήκους Animation για το «Dear Basketball». Ενα animated φιλμ για τον αποχαιρετισμό του Κόμπι Μπράιαντ στο μπάσκετ, πίσω στο 2015.

Το μικρού μήκους φιλμ που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Φεστιβάλ της Τραϊμπέκα το 2017 εικονογραφεί θα λέγαμε τα λόγια που έγραψε ο Κόμπι Μπραίαντ όταν αποφάσισε να αποχωρήσει από το μπάσκετ στις 29 Νοεμβρίου του 2015.
Για τη δημιουργία του φιλμ ο Κόμπι Μπράιαντ δούλεψε με τον Γκλεν Κιν της Disney και τον Τζον Γουίλιαμς που έγραψε τη μουσική.

Ο αποχαιρετισμός του Κόμπι Μπράιαντ στο μπάσκετ

Ο αποχαιρετισμός του Κόμπι Μπράιαντ που αποτέλεσε τη βάση για την ταινία «Dear Basketball».

Αγαπημένο μου μπάσκετ,
Από τη στιγμή που φόρεσα τις κάλτσες του πατέρα μου και ξεκίνησα νοητά να εκτελώ νικητήρια σουτ στο θρυλικό Western Forum, ήξερα πως ένα πράγμα ήταν αληθινό.
Σε ερωτεύτηκα. Σε αγάπησα τόσο, που σου έδωσα τα πάντα. Το μυαλό και το κορμί μου, το πνεύμα και την ψυχή μου. Ημουν ένα εξάχρονο παιδί που σε αγάπησε έντονα. Δεν είδα ποτέ το τέλος του τούνελ. Είδα μόνο τον εαυτό μου να βγαίνει τρέχοντας από αυτό. Ετρεξα πάνω κάτω σε κάθε παρκέ για να κυνηγήσω κάθε μπαλιά. Μου ζήτησες να παλέψω και σου έδωσα την καρδιά μου γιατί μου προσέφερες πολλά περισσότερα.
Έπαιξα με ιδρώτα και με πόνο, όχι μόνο επειδή η πρόκληση με καλούσε, αλλά κι επειδή ΕΣΥ με φώναζες. Έκανα τα πάντα για ΕΣΕΝΑ, γιατί έτσι πρέπει να κάνεις όταν κάποιος σε κάνει να αισθάνεσαι τόσο ζωντανός, όσο εσύ με άφησες να νιώσω.
Εδωσες σε ένα εξάχρονο παιδί το ονειρο των Lakers και γι' αυτό θα σε αγαπώ για πάντα. Oμως, δεν μπορώ να σε αγαπώ τόσο αρρωστημένα για πολύ ακόμα. Αυτή τη χρονιά, είναι ό,τι μου έχει απομείνει για να σου δώσω. Η καρδιά μου μπορεί να αντέξει το σφυροκόπημα, το μυαλό μου θα το διαχειριστεί, όμως το σώμα μου ξέρει πως ήρθε η στιγμή να πω αντίο.
Και είμαι εντάξει. Είμαι έτοιμος να σε αφήσω να φύγεις. Θέλω να το γνωρίζεις τώρα, ώστε και οι δυο να αδράξουμε κάθε στιγμή που μας απόμεινε. Τα καλά και τα άσχημα. Δώσαμε ο ένας στον άλλο όσα είχαμε.
Γνωρίζουμε και οι δυο, πως ό,τι κι αν κάνω μετά, θα είμαι πάντα αυτό το παιδί με τις γυρισμένες κάλτσες, τον κάδο με τα σκουπίδια στη γωνία και τα πέντε δευτερόλεπτα. Η μπάλα είναι στα χέρια μου. 5… 4… 3… 2… 1
Πάντα θα σε αγαπώ,
Κόμπι

Δείτε το βραβευμένο φιλμ στα Οσκαρ για τον Κόμπι Μπράιαντ.