26 Ιανουαρίου 2020

Γιούνκερ: Ο Ερντογάν απείλησε την Επιτροπή και εμένα τον ίδιο με το μεταναστευτικό

«Φίλους» χαρακτήρισε τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τον Αλέξη Τσίπρα ο Ζαν Κλοντ Γιούνκερ τονίζοντας πως δεν θα είχε πρόβλημα να πάει για ποτό και με τους δύο.

«Ναι έχω καλή σχέση με όλους τους Πρωθυπουργούς» απάντησε. Ερωτηθείς με ποιον από τους δύο θα πήγαινε για ποτό αν ήταν στην Ελλάδα είπε «Και με τους δύο. Ταυτόχρονα. Θα τους έλεγα ιστορίες που δεν γνωρίζουν.

Πρέπει να σας πω, όμως, ότι κανείς Έλληνας Πρωθυπουργός δεν ερχόταν να μου κατηγορήσει τον προηγούμενο, ανεξάρτητα από το τι κάνουν εντός της χώρας τους. Ήταν πατριώτες. Είχαμε να κάνουμε με την Ελλάδα όχι μόνο με κυβερνήσεις», είπε ο Γιούνκερ σε συνέντευξη του στο Έθνος της Κυριακής.

Επίσης ο Γιούνκερ ανέφερε πως είναι κατά της στάσης της Τουρκίας στο θέμα της Λιβύης.

«Δεν μου αρέσει η πρόσφατη τουρκική παρέμβαση στη Λιβύη, επειδή δεν πιστεύω ότι οι ξένες δυνάμεις πρέπει να παρεμβαίνουν στις υποθέσεις της Λιβύης, διότι είναι επικίνδυνο.

Όσον αφορά την Τουρκία, την Κύπρο και την Ελλάδα, όλες αυτές τις περίπλοκες περιστάσεις, πρέπει να πω ότι πάντα ήμουν και θα εξακολουθήσω να είμαι στην κυπριακή πλευρά», είπε μεταξύ άλλων ο τέως πρόεδρος της Κομισιόν, ενώ για τις απειλές του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν ότι θα ανοίξει τα σύνορα πρόσθεσε:

«Ο Ερντογάν απείλησε την Επιτροπή και εμένα τον ίδιο πολλές φορές ότι θα ανοίξει τις πύλες της χώρας του – για να χρησιμοποιήσω την έκφρασή του. Τις απειλές του της παίρνω σοβαρά, αλλά δεν τις πιστεύω».