Η μεγάλη διάρκεια παραμονής στο αυτοκίνητο του δημιουργούσε στρες. Απέφευγε τις μεγάλες αποστάσεις οδικώς και το μποτιλιάρισμα στους δρόμους του Λος Άντζελες και ένας επιπλέον λόγος για αυτό είναι οι ενοχλήσεις που είχε αποκομίσει από την αθλητική καριέρα του στα γόνατα και τη μέση.
Ακόμα και κατά τη διάρκεια αυτής βέβαια η εναέρια οδός ήταν ο τρόπος για να πηγαίνει στις προπονήσεις και στους αγώνες στο Staples Center. Τότε χρησιμοποιούσε μερικές φορές το ελικόπτερο και για να μεταφέρει συμπαίκτες του σε ιατρικά ραντεβού, ενώ το μοιραίο πρωινό προορισμός ήταν ως γνωστόν η δική του Ακαδημία μπάσκετ, η Mamba Academy, όπου θα κοούτσαρε την ομάδα της κόρης του Τζιάνα σε ένα φιλικό τουρνουά.
Το συγκεκριμένο ελικόπτερο ήταν μονίμως στην υπηρεσία του θρύλου των Λέικερς και είχε πολύ καλό ιστορικό σε θέματα ασφάλειας. Επρόκειτο για ένα Sikorsky S-76Β, παραγωγής 1991 και αξίας που λόγω παλαιότητας κυμάνθηκε κατά την τελευταία αγοραπωλησία στο μισό εκατ. δολάρια. Το εσωτερικό του εντυπωσιακό, διέθετε μίνι σαλόνι με ένα μεγάλο δερμάτινο καναπέ και απέναντι δύο αναπαυτικές πολυθρόνες.
Η πολυτέλεια και οι ανέσεις είναι ο λόγος που ο πρώην χειριστής του και προσωπικός πιλότος του Μπράιαντ τη διετία 2014-16, Κουρτ Ντιτζ, το παρομοίαζε με κάντιλακ και λιμουζίνα των αιθέρων. Σύμφωνα με τον ίδιο, το ελικόπτερο ήταν σε «φανταστική κατάσταση» και ακολουθούσε ένα «πολύ καλό πρόγραμμα συντήρησης». Ο Ντιτζ, ο οποίος είχε πάνω από 1000 ώρες πτήσης με το Sikorsky S-76Β, είπε επίσης ότι η πιθανότητα καταστροφικής βλάβης στις δίδυμες μηχανές, είναι απλώς «ένα αδύνατο σενάριο».
Τα μοντέλα Sikorsky χρησιμοποιούνται από τον Ντόναλντ Τραμπ και από άλλους εννέα αρχηγούς κρατών παγκοσμίως, καθώς θεωρούνται ένα από πιο «vip» μέσα μεταφοράς. Εταιρία κατασκευής τους είναι η Lockheed Martin και το κόστος τους ανέρχεται στα 13 εκατ. δολάρια. Έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει έως 12 επιβάτες και η μέγιστη ταχύτητα του ξεπερνάει τα 175 μίλια / ώρα.
Το συγκεκριμένο, στο οποίο επέβαιναν ο Black Mamba και οι οχτώ συνεπιβάτες του, το χρησιμοποιούσε έως και πέντε χρόνια πριν ο πρώην κυβερνήτης του Ιλινόις, ο ρεπουμπλικάνος Μπρους Ράουνερ. Το 2015 πωλήθηκε σε δημοπρασία και τον Αύγουστο του ίδιου έτους το αγόρασε για μισό εκατ. δολάρια μια ιδιωτική εταιρία μεταφοράς ελικοπτέρων στο Σαν Βάλεϊ της Καλιφόρνια.
Σύμφωνα με μια βάση δεδομένων που διατηρούσε το δίκτυο αεροπορικής ασφάλειας, τα συγκεκριμένα μοντέλα του ελικοπτέρου είχαν έως και το πρωί της Κυριακές επτά θανάσιμες συντριβές, στις οποίες έχασαν τη ζωή τους 33 άνθρωποι. Σε όλες όμως ως αιτίες των δυστυχημάτων είχαν αναφερθεί οι καιρικές συνθήκες και το ανθρώπινο λάθος, όπως συνέβη και στην πιο πρόσφατη, το 2007 στην Τουρκία.
«Η ασφάλεια είναι η κορυφαία προτεραιότητά μας. Εάν υπάρχουν ευρήματα από την έρευνα, θα ενημερώσουμε άμεσα τους πελάτες μας – αγοραστές των S-76», δήλωσε εκπρόσωπος της Lockheed Martin λίγες ώρες μετά τραγικό συμβάν.
«Δύο θρύλοι, μία φωτογραφία. Ο Κόμπε Μπράιαντ πετά το Sikorsky S-76 για το τελευταίο παιχνίδι του», είχε αναφέρει ως λεζάντα της σχετικής φωτογραφίας η κατασκευάστρια εταιρία τον Απρίλιο του 2016, ανήμερα του επίλογου στην μπασκετική καριέρα του Κόμπε.
Εν τέλει το αγαπημένο ελικόπτερο του Κόμπε ήταν και το «καταραμένο», αφού εκτός από τον τελευταίο αγώνα της καριέρας του τον ταξίδεψε και στην τελευταία πτήση της ζωής του.
https://menshouse.gr/extras/121509/i-limoyzina-ton-aitheron-to-esoteriko-toy-elikopteroy-toy-kompe-poy-theoreitai-to-pio-asfales-ston-kosmo