Βάσει του σχεδιασμού του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών αναμένεται να υπάρξει πρόβλεψη ώστε να μπει ένα τέλος στο να κάνει ο καθένας ό,τι θέλει με το ηλεκτρικό πατίνι. Εξάλλου έχουν γίνει συνήθεια οι εικόνες κάποιοι να κινούνται ανάποδα στους δρόμους, άλλοι στα πεζοδρόμια και άλλοι σε κεντρικές οδικές αρτηρίες.
Στις νέες διατάξεις του ΚΟΚ θα γίνεται κατηγοριοποίηση των ηλεκτρικών πατινιών βάσει της ταχύτητας. Δηλαδή:
- όσα ηλεκτρικά πατίνια αναπτύσσουν ταχύτητα έως και 6 χιλιόμετρα την ώρα θα αντιμετωπίζονται ως πεζοί
- όσα αναπτύσσουν ταχύτητα έως και 25 χλμ./ώρα θα υπάγονται στην κατηγορία των μηχανοκίνητων ποδηλάτων
- όσα τρέχουν από 25 χιλιόμετρα την ώρα και άνω, θα υπόκεινται σε πολύ αυστηρότερο πλαίσιο
Ενδεικτικές ήταν και οι πρόσφατες δηλώσεις του υφυπουργού Γιάννη Κεφαλογιάννη στη «Βραδυνή της Κυριακής» για τα ηλεκτρικά πατίνια.
«Οι Υπηρεσίες μας επεξεργάζονται ένα πλαίσιο κανόνων το οποίο θα αναφέρεται στα τεχνικά χαρακτηριστικά αυτών των οχημάτων, στους χώρους και τις οδούς χρήσης τους, καθώς και στις απαιτήσεις για τη χρήση τους, με κριτήριο την ασφάλεια. Στο νομοσχέδιο θα εισαγάγουμε έναν διαχωρισμό με βάση την ταχύτητα. Τα πατίνια που μπορούν να κινούνται μέχρι 6 χιλιόμετρα και θεωρούνται αντίστοιχα του πεζού, και τα πατίνια με ταχύτητα μέχρι 25 χιλιόμετρα. Από αυτόν το διαχωρισμό θα προκύψουν και οι κανόνες για τη χρήση τους».