Παράλληλα εξαιρετικά πήγαν και οι πωλήσεις της, καθώς για πρώτη φορά στην ιστορία της ξεπέρασε το όριο των 10.000 παραδόσεων, πουλώντας συνολικά 10.131 αυτοκίνητα. Ή 9,5% περισσότερα σε σχέση με πέρυσι. Με την αύξηση αυτή πάντως δίνεται μάλλον και απάντηση σε έναν προβληματισμό που υπήρχε στο παρελθόν στους κόλπους της εταιρείας για το αν η αύξηση των πωλήσεων θα επηρέαζε το κύρος των μοντέλων.
Κάτι τέτοιο δεν διαφαίνεται, ενώ οι αυξημένες πωλήσεις είχαν σα συνέπεια και την αύξηση των καθαρών κερδών της εταιρείας κατά 10,1% σε σχέση με το 2018, που σε απόλυτα νούμερα μεταφράζεται σε 3,766 δισεκατομμύρια ευρώ. Από αυτά τα 2,926 δις προέρχονται από τις πωλήσεις αυτοκινήτων, ενώ τα 538 εκατομμύρια από χορηγίες και από τη χρήση του εμπορικού σήματος της μάρκας.
Τα οχτακύλινδρα μοντέλα της μάρκας είναι αυτά που αύξησαν πιο πολύ τη δημοτικότητά τους, καθώς οι πωλήσεις του ήταν μεγαλύτερες κατά 11,2%, την ίδια στιγμή που οι αντίστοιχη αύξηση για τα δωδεκακύλινδρα ήταν 4,6%.
Η μεγαλύτερη αγορά για την ιταλική εταιρεία είναι η επονομαζόμενη EMEA, που αποτελείται από την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, στην οποία αντιστοιχούν σχεδόν οι μισές Ferrari που πουλήθηκαν συνολικά -4.895 μονάδες, αύξηση 16% σε σχέση με το 2018. Πολύ σημαντική, με 2.900 μονάδες, που είναι 3% λιγότερες από πέρυσι, είναι και οι ΗΠΑ με τις υπόλοιπες χώρες της Αμερικανικής Ηπείρου, ενώ 836 αυτοκίνητα πουλήθηκαν στην Κίνα, το Χονγκ Κονγκ και την Ταϊβάν. Στην υπόλοιπη Ασία και τις χώρες του Ειρηνικού το αντίστοιχο νούμερο ήταν 1.500 αυτοκίνητα, μεγαλύτερο κατά 15% από το αντίστοιχο περσινό.
Γιάννης Σκουφής , CNN Greece