Οι πέντε αλλοδαποί οδηγήθηκαν, από ειδικά διαμορφωμένα οχήματα, στη δομή της Μαλακάσας. Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία για παραβίαση μέτρων σχετικά με την πρόληψη ασθενειών και τους επιβλήθηκε το αντίστοιχο πρόστιμο.
Σημειώνεται, επίσης, ότι στα υπηρεσιακά οχήματα που χρησιμοποιήθηκαν για τις μετακινήσεις, πραγματοποιήθηκε άμεσα απολύμανση.