Ο κ. Ερντέμ Χουσεΐν που είναι επικεφαλής της αντιπολίτευσης του δήμου Αρριανών-Ροδόπης, δημοσίευσε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook ανακοίνωση σύμφωνα με την οποία: «… για να μην αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα οι νέοι μας που θα βαράνε το νταούλι στο ιφτάρ και στο σαχούρ, θα πρέπει κάθε βράδυ να συμπληρώνουν το παρακάτω έγγραφο και να έχουν μαζί τους την ταυτότητα τους». Σημειώνει μάλιστα πως «το νταούλι θα παίζεται κανονικά κάθε βράδυ στο ιφτάρ και στο σαχούρ, όπως συνέβαινε τα παλιά χρόνια».
Δείτε τη φωτογραφία: