Επίθεση με αυτοσχέδιες βόμβες μολότοφ δέχτηκε σύνδεσμος του Ολυμπιακού εχθές Παρασκευή 24/4 αργά το βράδυ στην οδό Ταξιαρχών στην περιοχή του Κορυδαλλού.
Αστυνομικές πηγές αναφέρουν ότι περίπου 25 άτομα εμφανίστηκαν στο σημείο αργά το απόγευμα και εκτόξευσαν «βροχή» από μολότοφ. Το αποτέλεσμα ήταν να προκληθούν υλικές ζημιές και να τυλιχτεί στις φλόγες ένα σταθμευμένο αυτοκίνητο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, δεν υπήρξαν τραυματισμοί, ενώ η Αστυνομία διεξάγει έρευνα για τον εντοπισμό των δραστών.