20 Μαΐου 2020

Η ατάκα του Γιώργου Παπαδάκη για τα κιλά του Αδωνι Γεωργιάδη -Τι απάντησε ο υπ. Ανάπτυξης

Στην εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη εμφανίστηκε ο υπουργός Ανάπτυξης, Αδωνις Γεωργιάδης.

Ο κ. Γεωργιάδης αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στο άνοιγμα των γυμναστηρίων. «Είναι δική μου αρμοδιότητα τα γυμναστήρια. Κι εγώ θα ήθελα πάρα πολύ να ανοίξουν κι έχω πάρα πολλούς φίλους που μου το λένε συνέχεια. Κι εγώ θέλω να πάω. Χθες δέχτηκα και κριτική από ένα συνάδελφό σας ότι έχω πάρει 15 κιλά επειδή δεν πηγαίνω γυμναστήριο… δεν ισχύει», ανέφερε ο Αδωνις Γεωργιάδης.

«Ε, λίγα κιλάκια τα έχετε πάρει. 15 όχι δεν έχετε πάρει, αλλά 7-8 πρέπει να τα έχετε πάρει…», σχολίασε ο Γιώργος Παπαδάκης. Ο Αδωνις Γεωργιάδης, πάντως, το διέψευσε λέγοντας: «Είμαι σε καλή φόρμα, ευτυχώς».

Οπως δήλωσε ο Αδωνις Γεωργιάδης, δέχεται συνεχώς αιτήματα για το άνοιγμα των γυμναστηρίων, ωστόσο λόγω των συνθηκών που επικρατούν σε αυτά κατά τη διάρκεια της προπόνησης των πελατών, προσδιορίζεται να ανοίξουν προς το τέλος Ιουνίου.