Η Ρένα Δούρου αποφάσισε να λανσάρει μία νέα καμπάνια για το περιβάλλον με το hashtag #thetimehascome στο Twitter, το οποίο «τρέχει» στα μέσα κοινωνικής δικτύωαης αλλά στη χώρα μας δεν έχει διαδοθεί ακόμα.
Για κακή της τύχη έπεσε μπόλικο τρολάρισμα με αφορμή τόσο τα πεπραγμένα της όσο και θέματα της δημοσιότητας, όπως για παράδειγμα τον Δημήτρη Παπαδημούλη και το πόθεν έσχες του.
Δείτε χαρακτηριστικά παραδείγματα τρολαρίσματος:
Ήλθε η ώρα να βάλουμε τη Δημοκρατία, το Περιβάλλον, την Αλληλεγγύη,
πάνω από τα κέρδη.
Ήλθε η ώρα να κάνουμε τον φόβο, ελπίδα.
Ξεκινάμε! pic.twitter.com/0QcHuYwlin
— Βελ (@vel_theGreek) May 15, 2020
Αυτό το χασταγκ θυμίζει και λίγο "Βλέπω το Χάρο να έρχεται"#THETIMEHASCOME ιδανικό χασταγκ για τον @Teletai_Mpouk
— Άκης Γαβριήλ (@g_akis) May 14, 2020
Σε τι ακριβώς μπορεί να ελπίζει κανείς με τη δούρου ρε φίλε;#THETIMEHASCOME για να θυμηθούμε τι έκανε ως περιφερειάρχης πέρα απ το να δίνει άδεια για πάρτυ στο Πεδίον του Άρεως για χρηματοδότηση ενός ποινικού αδικήματος: City Plaza. https://t.co/K6hJ08LfSp https://t.co/SS8OS8zXb5 pic.twitter.com/6rApsxgM8n
— Ενοσίχθων (@helenprotopapa) May 15, 2020
#THETIMEHASCOME ....
Guilty https://t.co/s2e0bLlwRE
— P😷tty m😷uth 😇 (@John_Fletcher70) May 14, 2020