«Ένα έργο το οποίο θα ήταν ανάσα πνοής για την πόλη, ποιότητα ζωής για τους Θεσσαλονικείς και θα ολοκληρωνόταν το φθινόπωρο του 2020, με 12 στους 13 σταθμούς -ο σταθμός Βενιζέλου θα ολοκληρωνόταν το 2023-παίρνει συνολικά παράταση μέχρι το 2023 και ...βλέπουμε, διότι χρονοδιάγραμμα δεν υπάρχει και με όλους τους φόβους που έχουμε και για τα αρχαία που θα απομακρυνθούν για να επανατοποθετηθούν», είπε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ.
«Οι κυβερνήσεις της ΝΔ», συνέχισε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, «έχουν μια ιδιαίτερη σχέση με καθυστερήσεις και υπέρογκες αποζημιώσεις σε εργολάβους. Και το 2012-2015 το ίδιο έγινε και τώρα προβλέπουμε αυτή η καθυστέρηση θα γίνει στην πλάτη των Θεσσαλονικέων που δεν θα έχουν Μετρό αλλά θα κοστίσει και δεκάδες εκατομμύρια ευρώ στο δημόσιο. Αναρωτιέμαι, λοιπόν, ποιος ο λόγος αυτής της πολιτικής απόφασης που είναι εις βάρος του λαού της Θεσσαλονίκης, της πόλης της Θεσσαλονίκης, που δικαιούται να έχει ένα σύγχρονο έργο πνοής για την πόλη, όχι το 2023 και βλέπουμε, αλλά φέτος, το 2020, που θα μπορούσε να ολοκληρωθεί. Δυστυχώς ένα χρόνο εργασίες δεν γίνονται, παρά για την απομάκρυνση των αρχαίων. Κατά την άποψή μας πρόκειται για μια χείριστη επιλογή, επονείδιστη για τους Θεσσαλονικείς, που βιώνουν μια αρνητική ποιότητα ζωής εξαιτίας της αδυναμίας κάλυψης των αναγκών και του ΟΑΣΘ με τις παλιές γνωστές αμαρτίες».
Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ κατέβηκε στον σταθμό Βενιζέλου και ενημερώθηκε από τους υπεύθυνους για τις εργασίες απομάκρυνσης των αρχαίων που είναι σε εξέλιξη.