Με ανάρτησή του στο Facebook με τίτλο «Για να τελειώνουμε με την υποτιθέμενη αντιγραφή του σλόγκαν των αντιηλιακών» o Θανάσης Παπαθανασίου αναφέρει ότι «Η φράση Summer state of mind υπάρχει στη λογοτεχνία εδώ και χρόνια όπως και χιλιάδες ακόμα εκδοχές του τι είναι state of mind. Η εταιρία καλλυντικών την υιοθέτησε πρόσφατα για μια προσφορά της. Σε Ευρώπη και Αμερική η φράση έχει ξαναχρησιμοποιηθεί πολλές φορές».
Επισημαίνει, δε, ότι χρησιμοποιήθηκε μια ήδη γνωστή έκφραση, δίνοντάς της ελληνικό περιεχόμενο ώστε ο ξένος που βλέπει το σποτ νιώθει μέσα του τη διαφορά του ελληνικού καλοκαιριού από τα υπόλοιπα.