- Καθοδική πορεία της επιδημίας στη χώρα
- Ενθαρρυντική εμπειρία από το άνοιγμα των Γυμνασίων και Λυκείων
- Η διαπίστωση ότι τα παιδιά κολλάνε και μεταδίδουν τον ιό πιο δύσκολα
- Το γεγονός ότι η μακρόχρονη απουσία από το σχολείο εμποδίζει τη μαθησιακή τους πορεία, την πνευματική, κοινωνική και ψυχική τους εξέλιξη
- Την εκτίμηση ότι τα παιδιά είναι πιο ασφαλή όταν τηρούνται κανόνες όπως στο σχολείο παρά σε περιβάλλον χωρίς κανόνες
- Το γεγονός ότι τα ανοιχτά σχολεία μειώνουν τις κοινωνικές ανισότητες και ενισχύουν τα παιδιά που προέρχονται από πιο ευάλωτα οικογενειακά περιβάλλοντα
- Το γεγονός ότι οι μαθητές που φοιτούν στα ειδικά σχολεία έχουν ιδιαίτερη ανάγκη να βρεθούν στο περιβάλλον του σχολείου τους με τους εκπαιδευτικούς και τους συμμαθητές τους τόσο για τη μαθησιακή τους εξέλιξη όσο και για την ψυχική, συναισθηματική και κοινωνική τους εξέλιξη. «Καλωσορίζουμε λοιπόν τα παιδιά μας στο φυσικό τους περιβάλλον, το σχολείο τους», είπε χαρακτηριστικά.