Στα διαγράμματα που ακολουθούν αποκαλύπτεται το βάθος της κρίσης:
Το πρώτο γράφημα δείχνει ότι σε παγκόσμιο επίπεδο, οι αεροπορικές εταιρείες έχουν δεχτεί κρατική στήριξη ύψους 123 δισ. Δολαρίων για να αντεπεξέλθουν σε ανάγκες όπως εξυπηρέτηση δανείων, μισθολογικά κόστη, εμπορικούς φόρους, λειτουργικά κόστη.
Σύμφωνα με τον IATA, ο οποίος αντιπροσωπεύει 290 αεροπορικές εταιρείες, η αεροπορική βιομηχανία έχει λάβει 123 δισεκατομμύρια δολάρια σε διάφορες μορφές κρατικής ενίσχυσης. Από αυτό το ποσό, 67 δισεκατομμύρια δολάρια ή 55% είναι επιστρεπτέα, δημιουργώντας μια βόμβα χρέους για τις αεροπορικές εταιρείες που επιδιώκουν να επιβιώσουν από σημαντικά μειωμένα έσοδα σε μια συρρικνωμένη ταξιδιωτική αγορά.
Στο επόμενο γράφημα φαίνεται ότι το χρέος των αεροπορικών εταιρειών αναμένεται να αυξηθεί κατά περίπου 120 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020, εκτινάσσοντας το συνολικό χρέος στα 550 δισ. από 430 δισ. δολάρια που ήταν μέχρι το τέλος του 2019. Μάλιστα, η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών σημειώνει ότι αυτό δεν είναι βιώσιμο και ότι οι κυβερνήσεις θα πρέπει να μετατρέψουν τη δική τους χρηματοδότηση σε ίδια κεφάλαια ή να υπομείνουν ένα κύμα μαζικών πτωχεύσεων.
Ο ΙΑΤΑ επισημαίνει ότι οι αεροπορικές εταιρείες αναμένεται να χάσουν 100 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος και τον επόμενο χρόνο, κάτι το οποίο αποτυπώνεται στο αμέσως επόμενο γράφημα. Αυτό επισκιάζει τις απώλειες 31 δισεκατομμυρίων δολαρίων κατά τη διάρκεια της ύφεσης 2008-2009, ενώ θεωρείται ότι είναι η χειρότερη οικονομική ύφεση μετά τη Μεγάλη Ύφεση της δεκαετίας του 1930.
Η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού αναμένεται να σημειώσει τις μεγαλύτερες απώλειες φέτος στα 29 δισεκατομμύρια δολάρια, υπολογίζει ο IATA, ενώ ακολουθεί η Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη.