Δεκάδες επιβάτες στοιβαγμένοι σαν «σαρδέλες» - Δεν υπάρχουν λεωφορεία, μεγάλη η ταλαιπωρία και οι καθυστερήσεις
Κρούουν τον κώδωνα οι εικόνες από τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ που είδαν το φως της δημοσιότητας και δείχνουν τους επιβάτες να είναι στοιβαγμένοι ο ένας πάνω στον άλλο στη Θεσσαλονίκη.
Τα μέτρα προστασίας από τον κορωνοϊό ολοένα και αυξάνονται, όπως και τα κρούσματα, ωστόσο στον ΟΑΣΘ η κατάσταση παραμένει η ίδια.
Σύμφωνα με δηλώσεις επιβάτη στο Thesstoday.gr, αυτή η κατάσταση παρατηρείται καθημερινά, με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ να αργούν όλο και περισσότερο.
«Υπήρξε μέρα που έκανα 1.30 ώρα να μετακινηθώ από την Σταυρούπολη έως την Αριστοτέλους. Φτάνει πια η κοροϊδία και οι ψεύτικες υποσχέσεις με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ. Δεν είναι λογικό να λένε κάτι καινούριο κάθε μήνα, αλλά εδώ και χρόνια να έχουμε τα ίδια λεωφορεία, με την μόνη διαφορά να λιγοστεύουν αντί να αυξάνονται. Η κατάσταση με τον κορωνοϊό δεν βοηθάει, πόσο ασφαλή μπορεί να σε κρατήσει μόνο η μάσκα με τόσους ανθρώπους κολλημένους γύρω σου;» αναφέρει.
Επίσης, όπως αναφέρει οδηγός λεωφορείου του ΟΑΣΘ στο Thesstoday.gr, το πρόβλημα δεν είναι ότι δεν υπάρχουν οδηγοί, αλλά ότι δεν υπάρχουν λεωφορεία.
«Δεν χρειαζόμαστε επιπλέον οδηγούς, τι να τους κάνουμε όταν δεν υπάρχουν λεωφορεία που να λειτουργούν. Όσον αφορά τα νέα μέτρα, όσο μπορούμε βοηθάμε την κατάσταση με τον συνωστισμό και τις μάσκες. Υπήρξαν περιστατικά με οδηγούς να τσακώνονται λόγω αυτού».
Την ίδια στιγμή, πέρα από τις συνθήκες συνωστισμού, σε αρκετά λεωφορεία δεν λειτουργεί ο κλιματισμός, δημιουργώντας μία κατάσταση αποπνικτική και ανυπόφορη.
«Δεν χρειαζόμαστε επιπλέον οδηγούς, τι να τους κάνουμε όταν δεν υπάρχουν λεωφορεία που να λειτουργούν. Όσον αφορά τα νέα μέτρα, όσο μπορούμε βοηθάμε την κατάσταση με τον συνωστισμό και τις μάσκες. Υπήρξαν περιστατικά με οδηγούς να τσακώνονται λόγω αυτού».
Την ίδια στιγμή, πέρα από τις συνθήκες συνωστισμού, σε αρκετά λεωφορεία δεν λειτουργεί ο κλιματισμός, δημιουργώντας μία κατάσταση αποπνικτική και ανυπόφορη.
«Αν οι νέοι δυσκολεύονται να αναπνεύσουν και να αντέξουν αυτές τις συνθήκες, ας σκεφτούμε τους ηλικιωμένους ή άτομα με αναπνευστικά προβλήματα. Ίσως όταν αρχίσουν οι λιποθυμίες μέσα στα αστικά, καταλάβουν πως πρέπει να λάβουν ισχυρότερα μέτρα. Η θερμοκρασία σίγουρα φτάνει πάνω από 35 βαθμούς Κελσίου» δηλώνει επιβάτης στο Thesstoday.gr.
Ο πρόεδρος του Συνδικάτου των Εργαζομένων Δημήτρης Τσερμενίδης μιλώντας στο Thesstoday.gr επισημαίνει πως το πρόβλημα ξεκινάει από την έλλειψη λεωφορείων και όχι των οδηγών.
«Με τους οδηγούς που διαθέτουμε αυτή τη στιγμή, θα μπορούσαμε να είχαμε στους δρόμους 400-450 λεωφορεία. Βέβαια, λειτουργούν μόνο περίπου 180, ούτε καν τα μισά, με τα περισσότερα να έχουν βλάβες. Δεν θα είχε νόημα αν είχαν ανακληθεί άδειες, καθώς χωρίς λεωφορεία, πολλοί οδηγοί μένουν άπραγοι» αναφέρει ο κ. Τσερμενίδης.
Ο πρόεδρος του Συνδικάτου των Εργαζομένων Δημήτρης Τσερμενίδης μιλώντας στο Thesstoday.gr επισημαίνει πως το πρόβλημα ξεκινάει από την έλλειψη λεωφορείων και όχι των οδηγών.
«Με τους οδηγούς που διαθέτουμε αυτή τη στιγμή, θα μπορούσαμε να είχαμε στους δρόμους 400-450 λεωφορεία. Βέβαια, λειτουργούν μόνο περίπου 180, ούτε καν τα μισά, με τα περισσότερα να έχουν βλάβες. Δεν θα είχε νόημα αν είχαν ανακληθεί άδειες, καθώς χωρίς λεωφορεία, πολλοί οδηγοί μένουν άπραγοι» αναφέρει ο κ. Τσερμενίδης.