11 Οκτωβρίου 2020

Κορωνοϊός: Μεγαλώνει η λίστα - Ακόμη πέντε νεκροί μέσα σε λίγες ώρες

Μεγαλώνει η λίστα με τους νεκρούς λόγω κορωνοϊού στη χώρα μας, καθώς άλλοι πεντε άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους τις τελευταίες ώρες.

Μια 84χρονη ασθενής απεβίωσε σήμερα, Κυριακή, στο Μποδοσάκειο Πτολεμαΐδας, όπου είχε διακομιστεί από το Γενικό Νοσοκομείο Καστοριάς στις 8 Οκτωβρίου.

Νωρίτερα, ένας 71χρονος κατέληξε στον Ευαγγελισμό, ενώ νοσηλευόταν διασωληνωμένος και είχε διακομιστεί στη ΜΕΘ από το νοσοκομείο Αγία Όλγα στις 27 Σεπτεμβρίου.

Προηγουμένως, ένας 59χρονος κατέληξε στη ΜΕΘ του Ασκληπίειου Βούλας, έχοντας εισαχθεί στο νοσοκομειο από τις 4 Οκτωβρίου. Επιπλέον, ένας 70χρονος απεβίωσε στο Σισμανόγλειο και μια 88χρονη έχασε τη ζωή της στην Παμμακάριστο.

100 διασωληνωμένοι

Σύμφωνα με την χθεσινή ενημέρωση του υπουργείου Υγείας, 100 συμπολίτες μας νοσηλεύονται διασωληνωμένοι. Η διάμεση ηλικία τους είναι 68 ετών.

Από αυτούς, 29 (29.0%) είναι γυναίκες και οι υπόλοιποι άνδρες. To 90.0% των διασωληνωμένων έχει υποκείμενο νόσημα ή είναι ηλικιωμένοι 70 ετών και άνω.

238 ασθενείς έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ