ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΜΗΝΥΜΑ ΚΥΡΙΑΚΟ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΕ Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ 20.000 ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΦΕΤΕΙΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΝΑΤΕ ΓΑΡΓΑΡΑ...
[Btw είναι εικόνα κυβέρνησης αυτή; Επί μέρες ο αθλητικός μηχανισμός της κυβέρνησης, ο Αυγενάκης, κάνει συσκέψεις επί συσκέψεων και το Μαξίμου τον αφήνει να κάνει την ανακοίνωση (μετά από πιέσεις του ΟΣΦΠ ο οποίος προφανώς είχε διαβεβαιώσεις ότι θα περάσει το αίτημά του και γιαυτό είχε έτοιμα τα εισιτήρια για τον αγώνα με τη Μαρσέιγ) και μετά να τον αδειάζει ανακαλώντας την;]
Την ανάκληση της απόφασης για παρουσία περιορισμένου αριθμού φιλάθλων στα γήπεδα ανακοίνωσε η κυβέρνηση το πρωί της Τρίτης με εντολή του Κυριάκου Μητσοτάκη.
«Η διεξαγωγή αγώνων έστω και με λίγους φιλάθλους, τη στιγμή που απαιτείται η αποφυγή κάθε συγχρωτισμού και η αυστηρή τήρηση των υγειονομικών κανόνων, θα έστελνε το λάθος μήνυμα στους πολίτες» αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Η ανακοίνωση έχει ως εξής:
Με εντολή του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ανακαλείται η απόφαση για την παρουσία περιορισμένου αριθμού φιλάθλων στους ποδοσφαιρικούς αγώνες. Ο Πρωθυπουργός λαμβάνοντας υπόψη την αύξηση κρουσμάτων παντού στην Ευρώπη κάτι που δεν μπορεί να αποκλειστεί και στην Ελλάδα, έκρινε ότι η διεξαγωγή αγώνων έστω και με λίγους φιλάθλους, τη στιγμή που απαιτείται η αποφυγή κάθε συγχρωτισμού και η αυστηρή τήρηση των υγειονομικών κανόνων, θα έστελνε το λάθος μήνυμα στους πολίτες.