26 Νοεμβρίου 2020

Εγκλημα στη Μάνη: «Δεν θα αφήσω κοριτσάκι μου να σκοτώσει εσένα», ήταν τα τελευταία λόγια της 44χρονης

Η 15χρονη κόρη του ζευγαριού αποκάλυψε ποια ήταν τα τελευταία λόγια της μητέρας της λίγο πριν πεθάνει -  Για προμελετημένο σχέδιο κάνει λόγο η  αδελφή της 44χρονης

Δεν έχουν σταματήσει να συγκλονίζουν όλα βγαίνουν στη δημοσιότητα για την οικογενειακή τραγωδία στη Μάνη με θύμα μία 44χρονη γυναίκα από τον συνομίληκο σύζυγό της.

Η αδερφή της 44χρονης γυναίκας που δολοφονήθηκε από τον σύζυγό της, μπροστά στα μάτια της 15χρονης κόρης τους, μίλησε στο Star. Σύμφωνα με την ίδια οι τσακωμοί ανάμεσα στο ζευγάρι ήταν συχνοί με τον κατηγορούμενο να λέει ότι τον απάταγε, και ο 44χρονος είχε στην κατοχή του, τόσο στο σπίτι όσο και στο μαγαζί που διατηρούσε, τρεις καραμπίνες και φυσίγγια.

Όπως τόνισε η αδερφή του θύματος, η 15χρονη κόρη του ζευγαριού αποκάλυψε ποια ήταν τα τελευταία λόγια της μητέρας της.

«Παίρνει ο δολοφόνος της αδερφής μου την καραμπίνα και το παιδί προσπάθησε να τον αποτρέψει και αστόχησε και τους κυνήγαγε στο σπίτι και τα τελευταία λόγια της αδελφής μου στην ανιψιά μου ήταν “δεν θα αφήσω κοριτσάκι μου να σε σκοτώσει εσένα. Θα αφήσω να σκοτώσει εμένα για να λυτρωθείτε εσείς”», περιέγραψε η αδερφή του θύματος.

Η αδελφή της 44χρονης υποστήριξε ότι το έγκλημα ήταν προμελετημένο. «Είτε να την κλείσει σε ψυχιατρείο ήθελε, είτε να τη χωρίσει είτε να τη σκοτώσει». Φέρεται επίσης σύμφωνα με την ίδια να έλεγε σε όλους για το πώς θα την βγάλει από τη μέση.

«Η αδερφή μου ήθελε να πάει στην αστυνομία. Αλλά επειδή εκεί κάτω είναι ο γνωστός του γνωστού ήξερε και μου το είχε εκφράσει ότι δεν θα βρει το δίκιο της και το πλήρωσε με τη ζωή της», πρόσθεσε η αδερφή του θύματος, κάνοντας έκκληση προς όλες τις γυναίκες που βιώνουν δύσκολες καταστάσεις να μιλούν για αυτές.

«Ήταν μια εξαιρετική κοπέλα και αγαπούσε τα παιδιά της… Δεν είχαμε επαφές μαζί της γιατί μας το απαγόρευσαν», πρόσθεσε.