Στη διαμπαλκονική συναυλία με άρπες, τρομπέτες, ντραμς και πιάνο, κατέφθασε πλήθος κόσμου που απολάμβανε τις μελωδίες από το πεζοδρόμιο, ενώ οι κάτοικοι της γειτονιάς βγήκαν στα μπαλκόνια προκειμένου να ακούσουν την πρωτότυπη μουσική παράσταση από τα μέλη της Πρωτοβουλίας της Γειτονιάς Αλεξάνδρου Σβώλου.
Σύμφωνα με το thesstoday.gr, στο σημείο έφτασε η αστυνομία λόγω του συνωστισμού, με τους διοργανωτές να σταματούν τη μουσική παράσταση, έπειτα και την προειδοποίηση από το όχημα της ΕΛΑΣ που προέτρεπε τον κόσμο να μην συνωστίζεται.



